مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از تشویق مراکز برترو موفق دربرگزاری کیفی و پر ثمر کارگاه‌های دوره ای و تخصصی و مهارت‌های زندگی کانون خبرداد.
کد خبر: ۷۵۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 24 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی جمالی در نشست توجیهی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار کرد: کیفیت و موفقیت در کارها به جدیت و پیگیری  و اشتیاق ما بستگی دارد و زمانی که به پر ثمر بودن کارهایی که برای کودکان ونوجوانان انجام می‌دهیم ایمان داشته باشیم بدون شک موفق خواهیم شد.

وی گفت: هر مسئول مرکز در شهرستان  نماینده کانون به شمار می آید و لازم است به صورت جدی در جایگاه یک مربی مسئول مرکز خود را به عنوان نماینده کانون در شهرستان بداند و پیگیر کارها باشد و تعامل و ارتباط با سایر ارگان ها را در برنامه های خود قرار دهد و برنامه ریزی فعالیت ها را به سمتی ببرد که پایداری اعضا و جذب کودکان ونوجوانان به کانون در آن به عنوان یک امر مهم دیده شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ادامه داد: مراکزی که در کیفیت بهتر و شایسته‌ی کارگاههای تخصصی و دوره ای و تابستانی نقش موثری داشته باشند، تشویق می‌شوند.

فعالیت‌های اوقات فراغت و کلاس‌های تابستانی در مراکز کانون ایلام آغاز شد

کلاس های تابستانی کانون از اول تیرماه با هدف پربارکردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان ایلامی  به صورت رسمی آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارند و پس از آن نیز همچنان کلاس‌های عادی کانون برگزار خواهند بود.

در کنارکلاس های عادی، امسال کانون بیش از 50 کارگاه تخصصی و دوره ای و مهارت های زندگی را نیز به عنوان  فوق برنامه در ساعاتی خارج از ساعت عادی مراکز راه اندازی کرده که بچه های عزیز در این کارگاهها به صورت تخصصی رشته مورد علاقه خود را پیگیری  می کنند و پس از پایان دوره گواهینامه معتبر کشوری دریافت می کنند. در این بین کانون زبان ایلام نیز با ثبت نام ترم تابستانی زبان آموزان کودک ونوجوان به عنوان  مرکز وابسته به کانون به آموزش زبان با مدارک معتبر بین المللی می‌پردازد .

بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در سراسر استان به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی وهنری و علمی را به صورت ثابت و سیار ارائه می دهند./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار