معاون عمرانی استاندار ایلام؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: شهر ایلام کانون و مرکز توجه استان است و مشکلات و نقائص به سرعت خود را نشان می دهد و باید با یک حرکت جهادی نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام کرد.
کد خبر: ۷۵۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱ 24 June 2019

 به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی اظهار داشت: پایش تصویری سطح شهر ایلام باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان داشت: پارک های شهر از نظر نظافت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، کارهای کوچک و پیش پا افتاده در سطح شهر باید مد نظر قرار گیرد چرا که همین فعالیت های کوچک می تواند منظر شهری را بسیار زیبا کند.

وی با اشاره به اینکه اسکان دائم در ایام اربعین باید مد نظر قرار گیرد، افزود: مسیر فرودگاه ایلام تا میدان قرآن باید ساماندهی و زیبا سازی شود.

کرمی مدیریت شهر سخت است و نیاز به تعامل و همراهی همه ی مسئولان دارد.

معاون عمرانی استاندار ایلام افزود: شهر ایلام کانون و مرکز توجه استان است و مشکلات و نقائص به سرعت خود را نشان می دهد و باید با یک حرکت جهادی نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام کرد.

وی گفت: شهردار ایلام با همکاری شورای شهر و مجموعه شهرداری اقدامات و فعالیت های کم نظیری را در شهر ایلام انجام داده اند و کارهای بسیار خوبی در شهر ایلام انجام شده است که جای تقدیر دارد.

طالب صادقیان شهردار ایلام نیز از افزایش ۶۴ درصدی سرانه فضای سبز شهر ایلام خبر داد و گفت: در کمتر از ۲ سال سرانه فضای سبز شهر ایلام از ۱.۸ به ۲.۸ متر مربع رسیده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار