رئیس پلیس آگاهی ایلام
رئیس پلیس آگاهی ایلام از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار طلاجات به همراه همدستانش خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ 24 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی مهری اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت منزل به پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و به کارگیری منابع، رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بود در این پرونده پیدا کردند ومشخص شد این سارق حرفه ای مقداری از طلاجات سرقتی را در یکی از شهرهای استان همجوار به فروش رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه خریدار طلاجات مسروقه توسط ماموران پلیس شناسایی شد، گفت: با هماهنگی مرجع قضائی و بازبینی دوربین های مداربسته مغازه خریدار طلاجات سرقتی، مشاهده شد این سارق به همراه همسر و مادر همسرش اقدام به فروش این طلاجات کرده و طلاجات فروخته شده به پلیس آگاهی استان عودت داد شد.

وی با اشاره به اینکه ۲ همدست متهم در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شدند، تصریح کرد: متهم که جهت فرار از قانون به یکی از استان های مرکزی گریخته بود، با انجام ردزنی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه سارق پیدا و طی یک عملیات منسجم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به استان ایلام بازگردنده شد.

سرهنگ مهری در پایان با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شد، گفت: پلیس به مجرمین اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند و با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد کرد./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار