فرمانده انتظامی استان ایلام ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۳۰ اصله درخت اکالیپتوس و ۲۳ هکتار از مزارع کشاورزی و مراتع طبیعی در ۴۸ ساعت گذشته طعمه حریق شدند.
کد خبر: ۷۵۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 23 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار نورعلی یاری اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تماس شهروند در خصوص آتش سوزی در مناطق مختلف استان مأموران انتظامی جهت بررسی به نقاط اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: گزارش مأموران اعزامی به نقاط اعلامی حاکی از آن است که در ۶ فقره آتش‌سوزی ،۳۰ اصله درخت اکالیپتوس، ۱۴ هکتار از مراتع طبیعی و ۹ هکتار از مزارع کشاورزی زیر کشت جو و گندم و یک خرمن جو به علت نامعلوم خاکستر شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این آتش‌سوزی‌ها شامل ۳۰ اصله درخت اکالیپتوس در حوالی کارخانه آرد دره شهر، ۵ هکتار از مراتع منطقه بان زرده بخش چوار و ۳ هکتار از مراتع روستای سرطاف از توابع شهرستان ایلام، ۶ هکتار از مراتع روستای چگنی سیروان، یک هکتار پیچر متعلق به یکی از کشاورزان روستای «اسماعیلی» ایوان و ۸ هکتار از مزارع تحت کشت گندم و جو روستای «بلاوه خشکه» در شهرستان «چرداول» بوده است.

سردار یاری با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای مشخص شدن علل و عوامل این حوادث ادامه دارد، گفت: مراتع طبیعی متعلق به همه نسل‌ها است و پلیس در برخورد با کسانی که بصورت عمدی و یا سهوی مراتع و مزارع را آتش می‌زنند با جدیت برخورد می‌کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار