مدیر صنعت، معدن و تجارت ملکشاهی:
مدیر صنعت، معدن و تجارت ملکشاهی گفت: عرضه، چیدن و فروش کالا در پیاده رو معابر اصلی موجب سد معبر و اختلال در رفت و امد اهالی شهر ارکواز شده است.
کد خبر: ۷۵۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 23 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد آرمانده از تلاش مسئولان مرتبط برای ساماندهی دستفروش ها و رفع سد معبر در ارکواز مرکز شهرستان ملکشاهی خبر داد.

وی گفت: دادستان ملکشاهی در راستای ساماندهی دستفروشی ها و رفع سد معبر به تازگی واحدهای صنفی را ملزم کرد که از چیدن اقلام عرضه شده در بیرون از مغازه و در پیاده روها اجتناب کنند.

مدیر صنعت، معدن و تجارت ملکشاهی همچنین یاد اوری کرد: از طرفی بازارچه شهرداری ارکواز برای ساماندهی و استقرار دستفروشی ها ایجاد و مهیا شده است و هم اکنون در مرحله واگذاری قرار دارد.

آرمانده ابراز امیدواری کرد با تعامل مناسب مردم، واحدهای صنفی و مسئولان و رونق گرفتن این بازارچه، نمای عمومی شهر ۱۲ هزار نفری ارکواز مرکز شهرستان ملکشاهی بهینه شود.

مدیر صنعت، معدن و تجارت ملکشاهی خاطر نشان کرد: غرفه‌های بازارچه شهر ارکواز با شرایط ویژه در اختیار دستفروشی های متقاضی قرار می‌گیرد.

این مسئول همچنین بر تشدید نظارت بر عرضه انواع کالاها براساس قیمت رسمی تاکید و اضافه کرد: سه واحد صنفی متخلف به تازگی به علت عدم رعایت بهداشت و گرانفروشی پلمب شدند.

وی توضیح داد: این واحدهای متخلف شامل ۲ واحد قصابی و یک واحد شیرینی پزی روز گذشته به علت عدم رعایت بهداشت و گران فروشی تا اطلاع ثانوی پلمب شدند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار