فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام:
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: رایگان بودن ویزا به معنای نگرفتن آن نیست از زائران درخواست می‌شود با توجه به نبود کنسولگری در استان ایلام، قبل از سفر به مرز، حتماً روادید معتبر خود را از مبدأ حرکت دریافت کنند.
کد خبر: ۷۵۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ 23 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام در نشست قرارگاه اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: با توجه به رایگان بودن ویزا بین دو کشور ایران و عراق، قطعاً امسال شاهد حضور باشکوه و غرورآفرین زائران اربعین حسینی(ع) خواهیم بود و این موضوع وظیفه نیروی انتظامی، مسوولان و نهادهای خدمات رسان را سنگین‌تر خواهد کرد.

وی افزود: رایگان بودن ویزا به معنای نگرفتن آن نیست از زائران درخواست می‌شود با توجه به نبود کنسولگری در استان ایلام، قبل از سفر به مرز، حتماً روادید معتبر خود را از مبدأ حرکت دریافت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم و زائران اربعین حسینی (ع) اولویت و خط قرمز پلیس است و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت لایه به لایه جمعیت و هوشمندسازی پایانه برکت اشاره کرد و ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده توسط مسوولان استانی و هماهنگی با نیروی انتظامی امیدواریم بتوانیم بحث ورود و خروج خودروهای ناوگان عمومی را به پایانه برکت با هوشمند سازی پایانه برکت، مدیریت کنیم.

وی افزود: پیش بین می‌شود امسال علاوه بر تردد خودروهای ناوگان عمومی، شاهد تردد خودروهای شخصی در پایانه مرزی مهران باشیم که این موضوع نیازمند یک مدیریت صحیح در خصوص اسکان و پارک خودروها خواهد بود وبایستی تا قبل از اربعین حسینی(ع) مشکلات و نواقصات موجود برطرف شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: امسال نیز با تمهیدات اندیشیده شده در زمینه های تامین نظم و امنیت توسط نیروی انتظامی و همچنین تسریع در بهسازی زیرساخت های استان با نگاه ویژه استاندار و مسوولان، شاهد حضور و تردد میلیون ها عاشق و دلباخته اهل بیت(ص) از پایانه مرزی مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات خواهیم بود./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار