استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : مردم نامحرم نیستند باید گزارش اقدامات شفاف و واقعی در اختیار آنان قرار گیرد.
کد خبر: ۷۵۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 22 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست تنظیم بازار اظهار داشت: هرجایی که برای اجرای طرح های مصوب مانع است مدیر باید از قبل هماهنگی کند تا پیگیر اجرایی شدن و رفع مشکل شویم و به انتظارات مردم پاسخگو باشیم.

وی افزود: اخبار درست باید به مردم اطلاع رسانی شود ، طولانی شدن روند طرح ها و کم کاری مدیران منجر به یاس و دلسردی مردم می شود، مدیران باید با رعایت قانون در لابه لای آن چاره‌ای برای رفع مشکلات پیدا کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: اجازه نمی دهیم مدیر تضعیف شود اما زیر بار کار ناقص مدیر هم نمی روم مدیران باید با مدیریت صحیح به دور از تخلف گره گشای کار مردم باشد.

وی گفت: مردم نامحرم نیستند باید گزارش اقدامات شفاف و واقعی در اختیار آنان قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: اینجا پاریس و تهران و اصفهان نیست، اینجا ایلام است و باید مشوق های جذب سرمایه گذاری بسیار جذاب باشد تا افراد سرمایه گذار با رغبت برای حضور در استان پیشقدم شوند.

وی اضافه کرد: اگر زمینی به سرمایه گذار واگذار ولی بر اساس برنامه زمانبندی طرح اجرا نشد باید قرارداد خلع ید و به سرمایه گذار دیگر واگذار شود.

استاندار ایلام افزود: کسانیکه اهلیت سرمایه گذاری دارند باید با حداقل قیمت زمین به آنها واگذار و تجهیزات زیرساختی به صورت مجانی و یا با حداقل قیمت برای آنها مهیا شود تا به عنوان یک مشوق در جذب سرمایه گذار موثر باشد.

سلیمانی دشتکی در مورد شهرک صنفی اظهار داشت: یک ماه دیگر باید زیرساخت های این شهرک آماده باشد و پایان تیرماه باید کار واگذاری زمین شروع شود.
وی در خصوص میدان میوه و تره بار ایلام نیز گفت: اگر به خروج صنوف آلاینده تاکید داریم، تلاش ما ایجاد آرامش و آسایش مردم در شهر و بهبود فضای شهر و مبلمان شهری است.

استاندار ایلام ادامه داد: خروج صنوف مزاحم از شهر موجب می شود ترافیک هسته مرکزی شهر، آلایندگی و زیباسازی شهر و مهم تر از همه آرامش فراهم شود زیرا شهر ایلام به عنوان نماد استان و حتی کشور باید در حد اعلا زیبا و مبلمان شهری، طراحی و نقشه برداری و سازه ها به بهترین شکل انجام شود.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: شهرداری در این زمینه فعالیت های خوبی دارد اما تداوم این فعالیت‌ها باید چشمگیر و محسوس‌تر باشد و منجر به خروج صنوف آلاینده از شهر و ایجاد شهرک های صنفی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار