مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از ورود فعالان گردشگری عراق به ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 22 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک ‌شنبه‌زاده اظهار کرد: فعالان گردشگری اعزامی از کشور عراق که متشکل از مدیران دولتی و بخش خصوصی است روز گذشته به وارد ایلام شدند و امروز در دومین روز از سفر خود جهت آشنایی با آداب و رسوم و زندگی محلی استان از موزه مردم شناسی قلعه والی شهر ایلام بازدید کردند .

وی با بیان اینکه این گروه در راستای توسعه گردشگری سلامت بین استان ایلام و استان‌های عراق از بیمارستان کوثر شهر ایلام بازدید کردند ، گفت: بازدید از هتل «خلاش» و بازارچه‌ی صنایع دستی از دیگر برنامه‌های این گروه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این گروه نشست با فعالان بخش خصوصی گردشگری استان در راستای گسترش این صنعت بین دو کشور است.

شنبه‌زاده گفت: این گروه در روز اول سفر به ایلام، از مجتمع تفریحی سد کنگیر ایوان بازدید  و در هنگام ورود امکانات موجود در پایانه‌ی مرزی مهران را ارزیابی کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین معاونین گردشگری ایران و عراق با موضوع گردشگری سلامت، تصریح کرد: استان ایلام با توجه به موقعیت جغرافیایی وپتانسیل‌های موجود می‌تواند در انجام این تفاهم‌نامه، به خوبی نقش‌‌آفرینی کند./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار