کد خبر: ۷۵۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 21 June 2019

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: اعتبار کارت ملی قدیمی از اول ماه جاری پایان یافته و بانک ها و دستگاه های اجرایی از این تاریخ هیچ گونه خدماتی بر اساس آن به مراجعه کنندگان ارائه نمی کنند.

صادق خدادادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای خرداد بانک‌ها و ادارات فقط به افراد دارای کارت ملی هوشمند خدمات ارائه می‌کنند.

وی در ادامه بیان داشت: آن دسته از افرادی که ثبت نام کرده‌اند ولی کارت ملی هوشمند آنها صادر نشده با اصل شناسنامه و رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند خود که حاوی کد رهگیری است، می‌توانند برای انجام کارهای بانکی و اداری به ارگان‌ها مراجعه کنند و خدمات دریافت کنند.

خدادادی با بیان اینکه هم اکنون ۵۴ پست بانک و پیشخوان در سطح استان کار ثبت نام کارت ملی هوشمند را انجام می‌دهند از شهروندان خواست برای ثبت نام و دریافت کارت ملی جدید به این مراکز مراجعه کنند.

او به آن دسته از افراد که رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را گم کرده‌اند نیز گفت: با مراجعه به پست بانک‌ها و دفاتر پیشخوان با ارائه شماره کد ملی به صورت رایگان دوباره رسید خود را دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۱۷۶ نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد برای یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۶۳۶ نفر کارت هوشمند صادر شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار