مديركل راه و شهرسازي استان؛
سيستم تهويه و روشنايي تونل قلاجه تا اربعين امسال به صورت كامل نصب و در صورت تأمين برق مورد نياز تا آن زمان به صورت كامل به بهره برداري مي رسد.
کد خبر: ۷۵۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 15 June 2019

به گزارش تابناک ايلام ؛ مهندس كاظمي در جلسه پي گيري مراحل اجراي تونل قلاجه كه در محل فرمانداري شهرستان ايوان با حضور فرماندار اين شهرستان و مسئولين مربوطه برگزار شد، گفت: اربعين سال گذشته تونل قلاجه با نصب روشنايي موقت زير بار ترافيك قرار گرفت اما تأسيسات روشنايي استاندارد اين تونل شامل 800 پايه چراغ مي باشد كه تا كنون 300 پايه چراغ آن نصب شده و پيمانكار مشغول نصب مابقي اين پايه ها است و در بخش تهويه نيز 18 عدد جت فن از 42 عدد جت فن لازم نصب گرديده و ساير جت فن ها نيز در حال نصب مي باشند.

وي خاطر نشان كرد:به لحاظ نصب تأسيسات روشنايي و تهويه تا اربعين امسال با وجود مطالبات پيمانكار مشكل خاصي وجود ندارد اما تأمين برق مورد نياز اين تأسيسات مستلزم تأمين اعتبار و زمان مي باشد كه رايزنيهاي لازم با شركت توزيع نيروي برق به انجام رسيده و تلاش خواهد شد تا اربعين پيش رو برق مورد نياز تونل تأمين شده و تونل به صورت كامل و استاندار مورد بهره برداري قرار گيرد.

مديركل راه و شهرسازي استان افزود:چهار خطه شدن مسير ايوان تا تونل قلاجه نيز در دستور كار اين اداره كل قرار دارد كه با اجراي اين طرح و وجود تونل قلاجه تردد در محورهاي كرمانشاه- ايوان- ايلام و همچنين كرمانشاه- حميل- ايلام به عنوان اصلي ترين محورهاي عزيمت به عتبات عاليات كشور ايمن و راحت تر صورت خواهد گرفت.

مهندس كاظمي در خصوص كنارگذر شهر ايوان نيز گفت : اين پروژه به دليل عبور از زمينهاي كشاورزي منطقه معارضين زيادي داشته كه تمامي مراحل قانوني براي پرداخت مطالبات اين معارضين از طرف اين اداره كل به انجام رسيده و از همه كشاورزان عزيز مي خواهيم هر چه سريعتر جهت تشكيل پرونده و دريافت مطالبات خود به اداره كل راه و شهرسازي استان مراجعه نمايند چرا كه اولويت پرداخت هزينه تملك اين زمينها با كساني است كه زودتر مراجعه نمايند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
مدیر کل محترم راه و شهرسازی به کلی دست اندازهای بسیار بد محور ایلام- سرابله حدفاصل تونل آزادی تا میدان ارغوان را به کلی فراموش کرده اند. تمام طبیعت را نابود کرده اند برای اصلاح 300 متر ولی پس از چند سال تردد از همان مسیر معیوب قبلی صورت می گیرد.
واقعاً مردم از این همه خمودگی و تنبلی اداره کل راه استان به ستوه آمده اند، فقط مصاحبه وعده و وعید. پای بعضی از مسئولین که فقط به فکر چهار روز پست و مقام هستند و از کار و رفع مشکلات مردم خبری نیست در قیامت گیر هست شک نکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار