رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت :مطابق جدول اخذ جرائم رانندگی، رانندگانی که نسبت به فرمان ایست پلیس بی توجه باشند ۴۰۰ هزار ریال جریمه می شوند.
کد خبر: ۷۵۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 15 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: رانندگان وسایل نقلیه که درحال تردد هستندمکلفند به محض مشاهده فرمان ایست پلیس ،بلافاصله درمحل امن جهت اقدامات قانونی توقف کنند .

وی افزود:برخی از رانندگان پس از ارتکاب تخلفات رانندگی بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری می شوند که در چنین شرایطی پلیس اجازه دارد برای راننده خاطی بصورت غیابی (دوبرگی)قبض جریمه صادر و درسوابق خلافی خودرو اثر گذاری کند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد اکثر افرادی که نسبت به فرمان پلیس بی توجه هستند رانندگان پرخطر و با سوابق بسیار بد رانندگی هستند و به همین خاطر تمایلی به رویاروی با پلیس ندارند .

کهزادی با بیان اینکه بیشترین نارضایتی رانندگان از صدورقبوض جرائم به صورت غیابی و دوبرگی است افزود:درصورتیکه اثبات شود جریمه ای به ناحق صادرشده است در کمیسیون مربوطه قبض صادره ابطال می شود .

وی درپایان تصریح کرد:کلیه رانندگان مکلفند مدارک قانونی از قبیل گواهینامه رانندگی ،بیمه نامه شخص ثالث ،کارت وسیله نقلیه و برگه معاینه فنی را به همراه داشته و درصورت مطالبه به ماموران تسلیم کنند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار