استاندار ایلام در آستانه سفر رئیس جمهوری به استان رایزنی های متعددی را با مسئولان ارشد کشور داشت.
کد خبر: ۷۵۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 11 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

در این دیدار استاندار ایلام در خصوص زیر ساختهای ورزش استان، تکمیل پروژه‌های ورزشی و مسائل و مشکلات جوانان استان با سلطانی فر بحث و گفتگو کرد.

دیدار استاندار ایلام با معاونین وزیر کشور

استاندار ایلام با معاونین؛ سیاسی، امنیتی و منابع انسانی وزیر کشور دیدار کرد.

سلیمانی دشتکی  در برنامه‌های جداگانه ای با معاونین وزیر کشور دیدار و در خصوص مسائل مختلف استان بحث و گفتگو کرد.

وی ابتدا با جواد ناصریان معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت کشور دیدار کرد و درخصوص توسعه منابع انسانی، اعتبارات و مسائل و مشکلات استان در این حوزه بحث و گفتگو کرد.

استاندار ایلام سپس با حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور دیدار کرد و در خصوص انسداد مرزی و مسائل مربوط با اربعین حسینی (ع) و زیر ساختهای اربعین از جمله جاده‌های منتهی به مهران بحث و گفتگو نمود.

سلیمانی دشتکی در پایان با جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور دیدار و در خصوص مسائل مختلف از جمله مباحث مربوط به انتخابات و تشکلات سیاسی بخث و گفتگو کرد.

دیدار استاندار ایلام با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

استاندار ایلام با مجمع نمایندگان استان دیدار و گفتگو کرد. سلیمانی دشتکی با مجمع نمایندگان استان آقایان امینی، کاظم زاده و میرزایی دیدار کرد.

استاندار ایلام در این نشست در خصوص سفر رئیس جمهور به استان و مسائل مختلف دیگر با مجمع نمایندگان استان بحث و گفتگو کرد.

حضور استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور

استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور حضور یافت.

در این جلسه مشترک که با حضور ذولفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، بازوند استاندار کرمانشاه، معاونین سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران وزارت راه و شهرسازی برگزار شد استاندار ایلام گزارشی از آخرین وضعیت زیرساخت‌های اربعین در استان و اقدامات انجام شده ارائه داد.

در ادامه سلیمانی دشتکی در ارتباط با بودجه اربعین، تأمین اعتبار طرح‌ها و پروژه‌ها، تکمیل زیرساخت‌ها، مسائل مربوط به مرز و انسداد مرزی خواستار مساعدت ویژه وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور

شد.

در آستانه سفر رئیس جمهور به استان ایلام استاندار ایلام با رئیس دفتر رئیس جمهور دیدار کرد.

سلیمانی دشتکی  با محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور دیدار کرد.

در این دیدار که در آستانه سفر دکتر حسن روحانی به استان ایلام اتفاق افتاد، استاندار ایلام در خصوص این سفر با رئیس دفتر رئیس جمهور بحث و گفتگو کرد.

در ادامه سلیمانی دشتکی گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده استان ارائه داد و خواستار مساعدت بیشتر به مناطق خسارت دیده از سیل فروردین ماه در استان ایلام شد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سکوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
چه پسری !!!!
چه سفری!!!
علی برکت الله...
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
احتمالا بازم رفته یک عالمه دروغ و دونگ به هم بافته که ما چقدر سرمایه گذار در ایلام جذب کردیم طبق آخرین گزارشی که ایشان به وزارت کشور داده اظهار کرده 1/7 میلیارد یورو جذب سرمایه گذاری داشتن و به خاطر همین عدد استان رو در صدر جذب سرمایه گذاری در کشور قرار داده که این فقط یه دروغ بزرگه کدوم سرمایه گذاری اصلا ایشان و یا مجموعه وزارت کشور میدانند این مبلغ به تومان و ریال چقدر میشه که آمدن این خذولات رو تحویل مردم بیچاره این استان میدن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار