با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
دفاتر تسهیل گری در شهر ایلام با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام افتتاح شد.
کد خبر: ۷۵۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 11 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ دفاتر تسهیل گری در دو منطقه بانبرز و سبزی آباد ایلام با حضور محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و جمعی از مسئولان استانی افتتاح است.

در حاشیه این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در جمع تعدادی از مردم محله بانبرز گفت: به دستور استاندار ایلام مباحث اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار داده ایم.

وی ادامه داد: در حوزه توسعه اجتماعی و سیاسی استان هیئت های اندیشه ورز را با حضور اهالی فن و اساتید دانشگاه را تشکیل داده ایم.

وی افزود: یکی از مباحث اجتماعی موضوع حاشیه نشینی است که بررسی مسائل و مشکلات آنها تحت اقدام این هیئت های اندیشه ورز است.

نوذری در ادامه با اشاره به این مهم که هر جا کار را به مردم واگذار کرده ایم موفق بوده ایم، تصریح کرد: اغلب امور را به گروه های مردم نهاد واگذار کرده ایم و در این راستا افتتاح دفاتر تسهیل گری توسط گروه های مردم نهاد بعنوان رابط بین مردم و دولت از آن نمونه است.

وی در ادامه هدف از ایجاد این دفاتر را ایفای نقش شهرداران محله در حوزه مسائل اجتماعی عنوان کرد و افزود: دفاتر تسهیل گری باید تلاش کنند ضمن کسب اعتماد مردم باعث ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی شوند و از طرفی انتقال دهنده مسائل و مشکلات مردم به مسئولان باشند./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار