رئیس پلیس فتا استان ایلام خبر داد؛
رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری عاملان هتاکی و انتشار اکاذیب علیه شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 11 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ علی جمالی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی به این پلیس با این موضوع به دلیل حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این مجموعه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مجرمان با ایجاد صفحاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام و انتشار اخباری کذب و هتک حیثیت و مزاحمت برای شاکیان (شهردار و تنی چند از اعضای شورای شهر ایلام) شده بودند که با تلاش مأموران سایبری تعداد سه نفر از متهمان مورد شناسایی قرار گرفتند و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات و بررسی ابعاد مختلف موضوع، مشخص شد مجرمان با طراحی یک سناریو و با انگیزه انتقام گیری از مجموعه شهرداری و برخی از اعضای شورای اسلامی اقدام به ایجاد صفحات جعلی و انتشار اخبار کذب در مورد آن‌ها کرده اند.

سرهنگ جمالی" ضمن هشدار به افرادی که اقدام به هتاکی و انتشار اکاذیب علیه شهروندان و یا نهادهای دولتی می‌کنند تاکید کرد: با این گونه افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: از عموم مردم می خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه جرائم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به اداره پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار