مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام:
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام گفت: کارخانه بازیافت و پردازش پسماند در محدوده سه راه جندالله صالح آباد احداث و راه اندازی خواهد شد، در این مکان ارزیابی زیست محیطی صورت گرفته و آماده ساخت و ساز است.
کد خبر: ۷۵۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 10 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ پیام قربانی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام گفت: با توجه به اینکه استان ایلام فاقد کارخانه بازیافت و پردازش پسماند است تلاش می‌شود به زودی این مشکل در استان رفع شود.

وی افزود: طرح جامع مدیریت پسماند شهری تهیه، تنظیم و تدوین شده و مقرر شده در جلسه‌ای که به زودی در سازمان همیاری شهرداری‌ها برگزار می‌شود، برای جذب بودجه ساخت این کارخانه تلاش خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام اظهار داشت: پایان دفن مستقیم و غیربهداشتی زباله در ایلام اقدامی مهم در حوزه محیط زیست است.

قربانی با بیان اینکه  این کارخانه در محدوده سه راه جندالله صالح آباد احداث و راه اندازی خواهد شد تصریح کرد: در این مکان ارزیابی زیست محیطی صورت گرفته و آماده ساخت و ساز است.

وی در ادامه از خرید دستگاه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در جهت رفع معظلات پسماندهای عمرانی و ساختمانی با اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان در شهر ایلام خبر داد.

وی بیان داشت: این اقدام با کمک بخش خصوصی و سرمایه‌گذار خارجی، ایرانی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام خاطرنشان کرد: مصالح ساختمانی شامل، آجر، دیوار پیش ساخته، کف پوش، مواد اولیه راه سازی، شن و ماسه و... است که با این روش پسماندهای ساختمانی از هم تفکیک شده و طی فرایندی به مصالح ساختمانی تبدیل خواهد شد./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار