مدیر فرودگاه‌ شهدای ایلام گفت: ترمینال بین‌المللی فرودگاه ایلام در زمینی به مساحت ۶هزار متر مربع در دو فاز در حال ساخت است.
کد خبر: ۷۵۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 05 June 2019

اخبار روز ایلام

 به گزارش تابناک ایلام؛علی متانت گفت: ترمینال بین‌المللی فرودگاه ایلام در زمینی به مساحت ۶هزار متر مربع در دو فاز در حال ساخت است. فاز اول شامل اسکلت‌سازی با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی اعتبار فاز دوم را را ۱۳۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه شامل محوطه‌سازی و تکمیل موتورخانه مرکزی با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال ساخت و ساز است.

مدیر فرودگاه‌ شهدای ایلام تصریح کرد: ظرفیت ترمینال جدید شهدای ایلام شامل قسمت بار، ترانزیت و ترمینال عمومی ۱۲۰۰ مسافر است.

وی تاکید کرد: ترمینال کنونی فرودگاه شهدای ایلام به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر، ۴۵۰ نفر ظرفیت دارد که با بهره‌برداری ترمینال جدید این مکان به ترمینال پروازهای خارجی اختصاص خواهد یافت.

متانت اضافه کرد: میانگین هفتگی پروازهای ترمینال شهدای ایلام ۶۵ سورتی پرواز رفت و برگشت است. تعداد نشست و برخواست‌های فرودگاه شهدای ایلام از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۴۲سورتی پرواز با ۳۲ هزار و ۷۹۳ مسافر و ۲۲۱ هزار و ۹۶۹ میزان بار و پست هوایی است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار