معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ساماندهی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش ایلام در سال تحصیلی99-98 انجام می گیرد.
کد خبر: ۷۵۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۵ 04 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ صالحیان  گفت: طی قراردادی که با وزارت منعقد گردیده است آموزش و پرورش استان می بایست دو شاخص نسبت دانش آموز به معلم و نسبت دانش آموز به کارکنان تخصصی را در تمامی دوره های تحصیلی بهبود بخشد.

وی ادامه داد : برای سال تحصیلی 99- 98، استان ایلام به لحاظ نیروی انسانی در وضعیت خوبی قرار دارد اما در مقایسه با نرم های کشوری این شرایط مطلوب نیست.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی یادآور شد: این اداره کل در تلاش است تا با برنامه ریزی درست و جامع، مشکلات ساماندهی را کاهش داده و با حرکت در جهت شاخص های مذکور به بهبود این امر کمک نماید. بر این اساس شهرستان ها و مناطق می بایست با کاهش کلاس و پست در واحدهای آموزشی ، در جهت رعایت شاخص ها به سمت ساماندهی مناسب مورد انتظار وزارتخانه حرکت نمایند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
چراتعداداافرادی روکه ازکلاس درس به ادرات منتقل کردن کم نمیکنن ادارات آوپ چراهمه نیروهاروبه نفع کاغذبازی مصادره کرده
خدمتگزار
|
France
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
چرا نیروهای خدماتی تحصیل کرده دانشگاهی راتبدیل رسته نمیکنید تا بتوانند باروحیه بهتر کار کنند نه افرایش حقوق نه رتبه بندی نه تبدیل وضعیت ونه اعمال مدرک نداریم وبا این همه تبعیض دیگر انگیزه کار کردن از دست دادیم لطفا در این مورد رسیدگی جدی نمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار