مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از راه‌اندازی تعداد 304 پایگاه جهت جمع آوری زکات فطریه مردم استان ایلام خبر داد .
کد خبر: ۷۵۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 04 June 2019

 به گزارش تابناک ایلام،ضیاء رضایی اظهار کرد: این تعداد پایگاه توسط حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد ،ستاد زکات استان و تعدادی از موسسات خیریه دارای مجوز، تدارک دیده شده است .

وی با اشاره به اینکه نشست هماهنگی بین این نهاد و موسسات دارای مجوز برای جمع آوری زکات فطریه به عمل آمده است، گفت: تنها موسساتی که از ستاد زکات استان لوگوی مخصوص و مجوز لازم را کسب کرده‌اند می‌توانند نسبت به جمع آوری زکات فطریه اقدام کنند و با دیگر گروه‌های بدون مجوز در این زمینه برخورد خواهد شد .

رضایی به دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای جمع آوری زکات فطریه مردم روزه دار این استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه بیش از 60 هزار پاکت مخصوص بین مردم روزه دار این استان توزیع شده که در روز عید فطر جمع آوری خواهند شد .

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه برای جمع‌آوری زکات فطره مردم این استان تعداد 665 صندوق تدارک دیده شده است افزود: تعداد 700 نفر به عنوان عاملین زکات در این استان در روز عید سعید فطر نسبت به جمع آوری زکات فطریه مردم این استان اقدام خواهند کرد .

رضایی در ادامه به امکانات پرداخت زکات فطریه به روش‌های الکترونیک اشاره کرد و گفت: مردم روزه دار می‌توانند از طریق شماره گیری کد #084*1*1*8877* نسبت به پرداخت آنی زکات فطریه خود اقدام کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار