فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام از آتش سوزی ۳۴ هکتار از مزارع کشاورزی محله بانواز شهر لومار و بخش کارزان از توابع شهرستان سیروان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 03 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار داشت: در روز گذشته با دو فقره آتش سوزی در شهرستان سیروان مواجه بودیم که بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر آتش سوزی ۳۰ هکتار از مزارع کشاورزی محله بانواز شهر لومار و چهار هکتار از اراضی تحت کشت بخش کارزان از توابع شهرستان سیروان به کلی خاکستر شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: باتوجه به گستردگی آتش سوزی در منطقه و حضور به موقع عوامل انتظامی، آتش نشانی و کمک‌های مردمی، آتش سوزی با مشقت و تلاش فراوان در کمترین زمان ممکن و بدون خسارت جانی مهار شد.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در خصوص آتش سوزی بخش کارزان حاکی از آن است که فردی از مرغداران به قصد از بین بردن علف‌های هرز داخل محوطه مرغداری اقدام به برپا کردن آتش کرده و آتش به مزارع کشاورزی سرایت کرده و در نتیجه این بی احتیاطی چهار هکتار از محصول یک ساله کشاورز زحمتکش به هدر رفت.

وی در پایان با بیان اینکه تحقیقات برای کشف علت حادثه حریق محله بانواز در دست بررسی است، از کشاورزان خواست: با توجه به فصل خشک شدن مزارع جو و گندم تا زمان برداشت محصولات در جهت جلو گیری از هرگونه خسارت احتمالی هوشیاری کامل را داشته باشند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار