مدیر کل راه و شهرسازی ایلام:
مدیر کل راه و شهرسازی ایلام گفت: با مساعد شدن شرایط جوی ادامه بهسازی و آسفالت راههای روستایی بخش هلیلان شهرستان چرداول استان ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۷۴۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 29 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر کاظمی گفت: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی شاران – میدر در بخش هلیلان شهرستان چرداول به طول 9 کیلومتر در ماههای پایانی سال گذشته آغاز شد و 6 کیلومتر این طرح به انجام رسید.

وی ادامه داد: به علت بارندگی و نامساعد بودن شرایط جوی ادامه عملیات بهسازی و روکش آسفالت این طرح به طول سه کیلومتر هم اکنون آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به هزینه ۲۰ میلیارد ریالی این پروژه ، هدف از اجرای این طرح را تردد ایمن اهالی روستاهای این منطقه از جمله روستاهای شاران - میدر - سیرکانه - چال خشک و گل دره عنوان کرد که بالغ بر 6 هزار نفر جمعیت دارند.

دهستان زردلان از توابع بخش هلیلان از مناطق محروم کشور هست که علیرغم خدمات دولت تدبیر و امید کماکان محرومیت در این منطقه مشهود و ملموس است.

نداشتن راه های ارتباطی مناسب. عدم فضاهای آموزشی، عدم آنتن دهی، شبکه های مخابراتی، مشکل خط تلفن خانگی، نداشتن گاز خانگی و ... از نیازهای این دهستان است که در ۱۸۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
با سلام روستای سیرکانه حتی آب آشامیدنی هم ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار