آقای رییس جمهور ! سالهاست که لبخند ،شوق واز همه مهتر امید به زندگی در جامعه ما جای خود را به غم و اندوه ناشی از مشکلات بیکاری ، فقر ، خودکشی ، دگر کشی ، طلاق و تورم داده است به راستی این همه مشکلات در نگاه و نظر سنجی شما دیده می شوند یا نه ؟
کد خبر: ۷۴۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 28 May 2019

تابناک ایلام مجتبی کاور ::سخنان رئیس جمهور در جمع اندکی از فعالین رسانه ها مبنی بر اینکه من هر روز از توی ماشینم قیافه مردم رو می‌بینم و نظرسنجی می‌کنم! با واکنش های مختلفی در فضای مجازی و رسانه ها مواجه شد در واقع این واکنش ها بیانگر واقعیت های پنهانی است که از نگاه رئیس جمهور که از پشت شیشه‌های دودی ماشین ضد گلوله مردم جامعه را رصد می کند بسیار متفاوت است !

آقای رییس جمهور ! سالهاست که لبخند ،شوق واز همه مهتر امید به زندگی در جامعه ما جای خود را به غم و اندوه ناشی از مشکلات بیکاری ، فقر ، خودکشی ، دگر کشی ، طلاق و تورم داده است به راستی این همه مشکلات در نگاه و نظر سنجی شما دیده می شوند یا نه ؟

آقای روحانی ! بسیاری از پدران و مادران خانواده ها به خاطر مشکلات ناشی از شرایط موجود که دستاورد بسیاری از مدیران ناکار آمد است شبانه روز در تلاش هستند تا چرخ زندگی خود را بچرخانند تا زنده بمانند ،نه زندگی کنند! بدون شک در ساختار چنین زندگی ایی لبخند بدون معناست !واین حرف شما نمک ریختن بر روی زخم های بی شمار است که بر پیکر مردم جامعه ایجاد شده است !

آقای رئیس جمهور ! مسیر نگاه شما یا بهتر است بگویم خط ویژه خودروی شما چنان با حساب و کتاب است که دقیقه ای هم برای نگاه کردن به اطراف شما مهیا نمی شود !چرا که اگر شما و نظر سنجی که از آن سخن به میان آوردید ، برای ازدحام میلیونی خودروها که در پشت چراغ قرمزهای پایتخت ساعت ها مردم گرفتار می شوند چاره اندیشی می کردید، چرا که سالیانه صد هزار نفر تنها در کلان شهر تهران بر اثر آلودگی ناشی از ترافیک جان خود را از دست می دهند پس چطور مرگ میر ناشی از این آلودگی در نظر سنجی شما گنجانده نشده است !

جناب رئیس جمهور ! اینکه گفته اید در سفر های استانی از چهره‌های مردم شرایط کشور و زندگی آنها را شخصاً ارزیابی می‌کنم ،لطفا عنوان کنید راهکار شما برای این همه فقر ، حاشیه نشینی و مشکلات عدیده ای اجتماعی که روز به روز در کشور بیشتر می شود چیست ؟

آقای رئیس جمهور !در سخنرانی خود عنوان کردید که در این نظر سنجی به خوبی می دانید چند نفر عصبانی چند نفر قیافه شون گرفته است! به نکته بسار خوبی اشاره کردید ؛چرا که امروز مشکلات در جامعه آنچنان افزایش یافته است که این عصبانیت ناشی از آن به کانون گرم خانواده ها کشیده شده است وچه خانواده هایی که به خاطر فقر ، تنگ دستی ، بیکاری و... کارشان به طلاق کشیده نشده است و برای بررسی این واقعیت تلخ می توان سری به دادسرای خانواده زد !

آقای روحانی! امروز قیافه بسیاری از مردم جامعه بخصوص پدران خانواد ه گرفته است گرفتگی که منشا آن عدم تامین نیاز های خانواده است ،چرا که در این شرایط سخت قیمت ها لحظه ای افزایش پیدا می کنند که بخش عظیمی از آن ناشی از عدم مدیریت دستگاه اجرایی که زیر مجموعه شما هستند- می باشد پس انتظار دارید در چنین شرایط سخت ونفس گیر اقتصادی قیافه ها گرفته نباشند !

آقای رئیس جمهور ! از لبخند مردم جامعه سخن به میان آوردید که ما هم استقبال می کنیم که مردم همیشه لبخند بر لب باشند، ولی هیچ به این فکر کرده اید که بسیاری از مادران و پدران این سرزمین به خاطر مشکلات دهان و دندان و هزینه سر سام آور درمان سالهاست به روی فرزندان خود لبخند نزده اند !

آقای روحانی ! امروز بسیاری از مردم جامعه با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه مي‌دارند تا شاید مسئولین چاره اندیشی کنند چرا که وابسته به این انقلاب و آرمانهای امام (ره) و مطیع رهبر فرزانه خود هستند

آقای رییس جمهور ! شرایط کنونی و انباشت مشکلات در جامعه روز به روز بیشتر می شود ،به مدیریت برای کاسته شدن آنها نیاز است، لطفا با تدبیر وامید که به ملت وعده دادی بودی مشکلات را مدیریت کنید، تا بیش از این شاهد افزایش مشکلات اجتماعی در جامعه نباشیم .

آقای روحانی ! از اواخر سال گذشته استاندار ایلام عنوان می کند که قرار است شما به ایلام سفر کنید که تاکنون محقق نشده است ! ودر آخرین اظهار نظر وی گویا در ماه جاری به استان ایلام سفر خواهید کرد ،حال اگر قرار است واقعیت های جامعه را بیشتر و بهتر در نظر سنجی چشمی خود لحاظ کنید، به دور از تشریفات به روستا های مرزی استان ایلام ، یا حاشیه شهر ایلام سفر کنید، تا آلام پر از درد و رنج ناشی از مشکلات اجتماعی ، فقر و بیکاری را در کنار نظرسنجی خود قید کنید و در عمل اثبات کنید که بدون نظر سنجی و گزارش مدیران از نزدیک واقعیت ها را لمس کرده اید!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
با سلام یعنی درک جناب روحانی از جامعه اینقدر ضعیفه کاری که موسسات نظر سنجی ایران و جهان در غالب نمونه و جامعه آماری میگیرند قابل استناد نیست ایشان مگه علم غیب داره خدا به حال این ملت رحم کنه با این فرمایشات آقای روحانی ودست از این رفتارهای پوپولیستی برداره
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ظاهرا شیخ حسن علاوه بر آنکه در صنعت قفل و کلید متخصص هستند فوق تخصص رادیولوژی و اسکن هسته ای هم دارند و از فاصله دور و حتی در حال حرکت و عجیب تر آنکه با عینک دودی از پشت شیشه های دودی ماشین ضدگلوله هم می تواند در کسری از ثانیه تمام چهره ها را اسکن نموده و همچون ام ار آی تا پنهانی ترین لایه های خاکستری مغز ورود کرده و فکر و ذکر رهگذران را بخواند
علی برکت الله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار