‍ ‍ استاندارایلام؛
استاندار ایلام گفت: رسانه ها، فضای مجازی و صدا و سیما در طرح غربالگری کنترل فشارخون با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند. l
کد خبر: ۷۴۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 26 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست کار گروه غدایی دانشگاه علوم پزشکی ضمن تسلیت ایام حزن انگیز شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع) اظهار داشت : به یقین آن امام عزیز الگویی کامل برای تمام بشریت در طول تاریخ است.

وی در ادامه ضمن تبریک به ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی از مدیریت قبلی تشکر کرد و گفت: دکتر همتی از نیرو های زحمت کش و متعهد بود که توانمندی خود را با دوندگی و پیگیری امور استان به مسئولان ارشد کشور نشان داد.

وی عنوان داشت :مجموعه پیگیری ها و دفاع ایشان از منافع استان قابل توجه بود و آنجا بود که خود وزیر نیز به این نتیجه رسید که ایشان مرد عمل است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که باقی مدیران استانی نیز به همین رویه شایستگی و توانمندی خود را در دفاع از منافع استان نشان دهند و البته این ملاک و معیار خوبی برای توانمندی، دلسوزی و متعهد بودن این افراد است.

نماینده عالی دولت در استان ضمن اینکه از مدیریت جدید علوم پزشکی خواست که بایست عزم خود در دفاع از منافع استان نشان دهد، گفت: ایلام در ظاهر استان کوچکی است اما در نقش آفرینی در سطوح ملی چون اربعین استان بزرگی بشمار می رود.

وی ادامه داد :حوزه بهداشت و درمان نیز می تواند از ظرفیت اربعین نقش خود را با توریست درمانی ایفا نماید.

وی بیان داشت : در این راستا جمعیت میلیونی زوار در ایلام جامعه هدف خوبی برای حوزه درمان و علوم پزشکی هست‌.

سلیمانی دشتکی اشاره ای به سفر کربلا داشت و افزود:در سفر به کربلا مسئولان آنجا می گفتند که توریست های خارجی تمایل دارند به ایران سفر کنند و بایست در ایران نیر زمینه جذب این گردشگران فراهم شود.

وی در ادامه پیشنهاد داد: یک گروه از دانشگاه علوم پزشکی به عراق سفر کنند و زمینه ساز تبادلات در این حوزه شوند.

استاندار ایلام در ادامه بر کنترل بیماری های واگیر در شرایط تراکم جمعیت سیال استان در ایام خاص تاکید کرد و گفت: معمولا در ایام اربعین جمعیت عظیمی به استان وارد می شود که بایست در حوزه درمانی و پزشکی و کنترل بیماری های واگیر اهتمام لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه از همه خواست در طرح غربالگری کنترل فشار خون دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کنند و در این زمینه نقش رسانه ها، فضای مجازی و صدا و سیما حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار