نماینده ولی فقیه در استان ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:در سال های گذشته با تدبیر مقام معظم رهبری همه نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی نقش بر اب شده و همچنین توان بازدارندگی ایران اسلامی نیز ارتقا یافته است.
کد خبر: ۷۴۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴ 25 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام افزود: بصیرت، هوشمندی و تدبیر مقام معظم رهبری موجب خنثی شدن نقشه ها و توطئه های نظام سلطه جهانی علیه ایران اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: در سال های گذشته با تدبیر مقام معظم رهبری همه نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی نقش بر اب شده و همچنین توان بازدارندگی ایران اسلامی نیز ارتقا یافته است.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری به دانشجویان اشاره و اظهار کرد: اگر جوانان بخواهند نقش‌آفرینی واقعی خود را داشته باشند باید به ابعاد اعتقادی، گرایشی و رفتاری خود توجه داشته باشند چون دشمن زیرکانه جای دوست و دشمن را عوض می‌کند، بنابراین جوانان باید بر اساس تحلیل درست عمل کنند و ایثارگری، صبوری و ساده‌زیستی را تمرین کنند.

وی افزود: باید در مباحث دین شناسی و مسائل سیاسی از منابع معتبر و فاقد شبهه بهره گیری کنیم تا دچار گمراهی و خسران نشویم و بصیرت داشتن و تحلیل درست و منطقی مسائل و وقایع از ملزومات فکری و ذهنی هر فردی است.

خطیب جمعه ایلام با اشاره به سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) افزود: مولای متقیان در واقع قربانی بی بصیرتی و جهل مردم روزگار خود شد که تحلیل و شناخت درستی از حوادث و افراد حق و ضد حق روزگار خود نداشتند.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با تبریک سالروز فتح خرمشهر هم یادآور شد: پیروزی عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر حاوی درس مقاومت در برابر استکبار و خاموش نماندن در برابر ظلم و زیاده خواهی ها است.

وی سپس با بیان اینکه در آستانه لیالی قدر هستیم، گفت: در شب قدر خداوند ما را دعوت کرده تا از رحمت بی‌انتهای او بهره‌مند شویم، شبی که عبادت در آن موجب آمرزش همه‌ی گناهان می‌شود.

امام جمعه ایلام با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، خواستار کمک مردم نوع‌دوست به خانواده زندانیان شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار