به دنبال این دوئل رسانه ای روزگذشته مجددا ایوب درویشی بدون در نظر گرفتن سطح جایگاه خود در واکنشی قابل تامل مواردی ر ادر خصوص نماینده استان در مجلس بیان داشتند که البته ذوق زدگی برخی فیک نیوزهای منتسب به جریان حاشیه ساز استانداری به حوبی بر گمانه زنی های منشاء شکل گیری این حاشیه سازی ها نورتاباند تا زوایای اهداف پشت پرده برخی که قدرت طلبی را در حاشیه سازی معنا کرده اند بیشتر برای مردم روشن شود . از این رو لازم دانستیم پس از بررسی کامل مواضع معاون اقتصادی استاندار اصفهان مواردی را در راستای تنویر افکار عمومی تبیین نماییم ؛
کد خبر: ۷۴۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 24 May 2019

تابناک ایلام::دو روز پیش "ایوب درویشی" معاون پیشین هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری ایلام پس از ماهها رفتن به استانداری اصفهان در جلسه شورای اداری استان حضور یافت و با کالبد شکافی و سیر در پیشینه نه چندان موفق خود در این کسوت ،بانعش قبری تعمدی وبی ریط  ! و البته هماهنگ شده با کانون حاشیه ساز استان گفت:" در آمدن من به ایلام به جز استاندار ایلام کسی نقش نداشته است"

هر شخصی با کمترین شناخت از ترکیب سیاسی واجرایی و آشنایی حداقلی فضای سیاسی استان می داند که منشاء این موضعگیری عجیب کجابوده و نوک پیکان آن چه شخصیت سیاسی استان بوده است ،براین اساس بود که برخی رسانه های استان با علم کامل به چرایی این موضعگیری ،مبادرت به پیگیری و انعکاس دیدگاه جلال میرزایی در این راستانمودند؛

جلال میرزایی در این موضعگیری با انتقاد از عملکرد ایوب درویشی ،پایان مسئولیت وی دراستانداری ایلام وانتقال به استانداری اصفهان  را در راستای جلوگیری از زیان بیشتر به منافع استان قلمداد کرد و بیان داشت که در آوردن وی به استان ایلام نقشی نداشته و مسئولیت ناکارآمدی واخلال ناشی از حضور وی در معاونت اقتصادی وعدم رشد توسعه استان را به عهده کسانی انداخت که در واگذاری این مسئولیت به ایشان نقش داشته اند.

به دنبال این دوئل رسانه ای روزگذشته مجددا ایوب درویشی بدون در نظر گرفتن سطح جایگاه خود در واکنشی قابل تامل مواردی ر ادر خصوص نماینده استان در مجلس بیان داشتند که البته ذوق زدگی برخی فیک نیوزهای منتسب به جریان حاشیه ساز استانداری به حوبی بر گمانه زنی های منشاء شکل گیری این حاشیه سازی ها نورتاباند تا زوایای اهداف پشت پرده برخی که قدرت طلبی را در حاشیه سازی معنا کرده اند بیشتر برای مردم روشن شود . از این رو لازم دانستیم پس از بررسی کامل مواضع معاون اقتصادی استاندار اصفهان مواردی را در راستای تنویر افکار عمومی تبیین نماییم ؛

قبل از هرچیز لازم است به عرض مردم شریف وفهیم استان ایلام برسانیم ،پس از حضور تیم اجرایی حال حاضردر استانداری ،برخی نه برای دفاع از منافع مردم استان بلکه با تکیه بر مشی قدرت طلبانه خویش از همان روز اول بنا رابر حاشیه سازی آن هم به حاشیه بردن نماینده استان گذاشته تا به هرنحو ممکن در راستای اثبات قدرت بلامنازع بودن خود گام برداشته وسپس با ایجاد گرد وغبار در فضای رسانه ای وسیاسی استان ،ناکارآمدی ها وضعف ها را در پس آن پنهان نگه دارند.

واما سخنی با  برادر وهم استانی عزیزمان جناب آقای دکتر ایوب درویشی:

از همان روزهای آغازین حضور دکتر جلال میرزایی در مجلس شورای اسلامی ،ایشان در جلسات مکرر با اصحاب رسانه بدون هیج ادعایی به ساختار مجلس شورای اسلامی انتقاد داشته وبا مشکلات ومسایل را با مردم درمیان گذاشته اند .وی بارها اعلام داشته اند که مجلس فعلی دغدغه رفع مشکلات مردم ر اندارد و با تداوم این روند نمی توان به رفع مشکلات مردم در این مجلس خوشبین بود.اگرچه در بسیاری از حوزه ها انتقادات جدی بر عملکرد میرزایی وارد است و ریشه بسیاری از انتقادات نیز به تفاوت نگاهها به وظایف نمایندگی برمی گردد.

اما جناب آقای درویشی !امید دادن به مردم یک سوی ماجراست ،اما تلاش برای دیده شدن ،بزرگنمایی اقدامات انجام نشده در استان ،ارایه گزارشات کذایی و خلاف واقع جز عوامفریبی و مدیریت پوپولیستی درراستای انحراف افکار عمومی چیز دیگری معنا نمی شود .

آقای معاون !همه کسانی که در جریان اتفاقات سیاسی کشور قرار داشته واخبار سطح ملی را پیگیری نموده اند  حتی مخالفین اگر ذره ای در آنها انصاف وجود داشته باشد ،به واقعیت موضعگیری های شفاف نماینده استان در حوزه های مختلف ،ارتباط تنگاتنگ وی با مسئولین ارشد کشوری معترف بوده ،با وجود در اختیار بودن امکانات رسانه ای ،تلویزیون وفضای مجازی ،اما با نگاه به لزوم حفظ شان وشخصبت مردم استان هرگز در مسیر دیده شدن به سبک جاری در بین مسئولین استان گام برنداشته است ،حال به نظر شما این نماینده در تراز مردم استان نیست یا مسئولینی که با لگد مال کردن شان مردن استان ،برای دیده شدن در قاب دوربین حتی رفقای خود را به بیرون از کادر هل می دهند !؟

جالب اینجاست شما به جای پاسخگویی به مردم ،با جابجا نمودن مهتم وشاکی عملکرد نماینده را زیر سوال برده اید ،اینکه به عملکرد هر سه نماینده استان انتقاد وارد است ،شکی نباید کرد ،چون اگر اینان به وظایف نظارتی خود درست عمل می کردند ،بایستی به خاطر ضعف عملکرد مدیریت اجرایی استان ،بارها وزرای مربوطه به مسلخ استیضاح کشانیده می شدند ،حال شما به عنوان مسئول اجرایی نعل وارونه زده !وطلبکارانه دیگران را مسئول ضعف عملکرد خویش می دانید! شما باید به مردم پاسخ دهید که یا وجود تزریق صدهها میلیارد تومان تسهیلات ،چند شغل ایجاد کردید ،برای تنویر افکار عمومی توضیح دهید که حاصل جلسات پرشمارتان چه تعداد از صنایع تعطیل شده استان به چرخه تولید بازگشته و چه میزان بیکار بازگشت به کار شده اند ؟

آقای درویشی ! شما تحصیل کرده علم سیاست هستید از شما بعید است که ندانید امروزه نفت وانرژی چقدر با علم سیاست عجین است و دیپلماسی نفتی یعنی چه؟! از همان روز اول کمیسیون امنیت ملی برای نماینده استان مهیا بود ،بی شک اگر  از دیدگاه ایشان منافع شخصی بر منافع ملی ارجحیت داشت ،رسیدن به اهداف ومنافع شخصی از طریق حضور در کمیسیون امنیت ملی هموارتر بود ،اما منافع استان وکشور را اهم دانسته ودر این کمیسیون حضور یافت .

کیست که نداند در دنیای کنونی نفت مقوله ای سیاسی است ،اگر واقعا مبنای موضعگیری شما غرض ورزی شخصی نبست ،علیرغم شناختتان به این موضوع ،نمی بایست در این خصوص اظهار نظر می کردید !

بیان داشته اید که اگر عملکرد معاون اقتصادی دارای اشکال بوده است ،چرا بعنوان نماینده به شما تدکر نداده است ،اما لابد این را حتما می دانید که نماینده بارعایت سلسله مراتب مستقیما به شما تذکر نداده است ،بارها به خاطر ضعف عملکرد شما در جایگاه معاونت اقتصادی وبه محاق بردن این حوزه اثر گذار ،به استاندار تذکر داده اند ،ریشه این موضعگیری غرض ورزانه شما دقیق همین جاست ،چون این تذکرات وورود نماینده از منظر نظارتی  منجر به حذف شما از این جایگاه شد ،ورودی به موقع که توانست زودهنگام جلو ضرر را بگیرد .

واقعا از شما که به وظایف نمایندکی واقف هستید و ومواضع ایشان را رصد کرده اید بعید است اینگونه درباره ایشان قضاوت می کنید ؛شما بگویید در طول دوره حضورتان در استان ،چند بار برای پیگیری مشکلات استان به نماینده مراحعه کردید؟چندبار از ایشان کمک خواستید و پیگیری نکردند؟متاسفانه شما وهمکارانتان با این هدف که همه چیز به نام شما تمام شود ،باعث شدید چیزی عاید استان نشود ،شماها با خودخواهی مانع استفاده از ظرفیت نماینده شدید واین را مردم به درستی تشخیص داده اند.

ای کاش به جای منیت وخودخواهی به خاطر مردم شریف استان ،با نماینده ای که چیزی برای خود نمی خواست ،حتی مزاحم عکس های یادگاری و تبلیغاتی اتان هم نیود ،اینگونه رفتار نمی کردید!ای کاش مروت به خرج می دادید ،رفتار ومنش ساده وبی پیرایه نماینده را می دیدید که هیچگاه از امکانات دولتی و حتی خودرو دولتی برای سفر به شهرستانها استفاده نکرد ،و آن را با کارناوالهای تبلیغاتی و سفرهای تشریفاتی بی حاصل و سازودهل ها وصف های تحقیر کننده مردم نجیب استان انطباق می دادید !

ای کاش تعلقات قبیله ای اجازه می داد تا به وجود چنین نماینده ای ،علیرغم تمامی فرصتها برای استفاده شخصی از موقعیت نمایندگی ،همچنان در تهران مستاجراست افتخار می کردید !ای کاش حسادت شما وبرخی از همفکرانتان مانع نمی شد تا واقعیت های پیرامون نماینده را نبینید و.....

جناب معاون! خیلی عجیب است که در طول مدت حضورتان وحتی رفتنتان از استان همیشه بر این نکته تاکید داشته اید که بجز استاندار ایلام کسی در آمدنتان به ایلام نقش نداشته است ،اینجا مایه مسرت است که لااقل مسئول این ضعف عملکرد بخاطر حضور شما دراین جایگاه متوحه شخص استاندار است . این راهم گفته اید که در رفتنتان به استانداری اصفهان فقط استاندار این استان نقش داشته است . گویا شما به قدر نشناسی عادت کرده اید ،با وجود علم به تلاش دیگران برای حضورتان در ایلام به راحتی از کنار آن گذشتید ،اما لااقل کمی قدرشناس تلاشهای آقای سلیمانی دشتکی برای حضورتان در استانداری اصفهان باشید ،چون بدون رضایت ایشان محال است فردی مثل شما در حیات خلوت ایشان جولان دهد!

جناب درویشی !شما بخاطر تلاش برای رای آوردن میرزایی از مردم عذرخواهی کرده اید ؛اولا شما باید در این راستا توضیح دهید که مگر چکاره مردم استان هستید که بخاطر شما بیش از 65هزار رای در صندوق های رای ریخته شده است ؟این رفتار قیم مابانه از کجا نشات گرفته است ؟دوما شما دوران مدیریت چند ساله اتان در استان حضور نداشته اید وحتی  زمان حضورتان در استان بعنوان معاون، چهره ناشناخته ای بودید، وقتی حتی از جلب رای نزدیکان خود عاجزید ،چطور خود را قیم مردم قلمداد کرده اید ؟!

جناب معاون!ارزیابی عملکرد شما دراستانداری ایلام به مهارت خاصی نیاز ندارد که نماینده را به بی تخصصی در این حوزه متهم کنید ،آمارها در خصوص اشتغال ،تورم وبیکاری استان ،نرخ فلاکت ،میزان واحدهای تعطیل شده ،عدم جذب سرمایه گذار دراستان،تعطیل شدن فضای کسب وکار،عدم استفاده از فرصتهای مرزی واز همه مهمتر قضاوت مردم شرف استان که همه چیز را لمس می کنند ،خود شاخص های معتبری برای ارزیابی عملکرد شما وهمکارانتان در استانداری قلمداد می شود.

اتفاقا بایستی به خاطر تضییع حقوق مردم استان از طریق بالفعل نشدن ظرفیتهای بالقوه اقتصادی استان ،بخاطر جوانان بیکاری که جایگاهشان در اختیار دیگر استانهاست ،بخاطر تسهیلات بیکاری منحرف شده، نه تنها از مردم حلالیت بلطلبد بلکه از درگاه خداوند هم استغفار کنید .اگر بخاطر استاندار نشدنتان از میرزایی دلخور هستید ،بهتر از ست به خاطر این همه شهرت طلبی و قدرت طلبی وبه فنا دادن ظرفیت های سیاسی و اجرایی و نابود کردن یک جریان سیاسی پویا در کشور از محضر خداوند وبزرگان سیاسی طلب مغفرت کنید.

جناب درویشی ! این را از زوایه شناختی که از نماینده وشما دارم عرض می کنم؛ایشان هرگز وعده ای نداده اند ؛اما همواره راه برون رفت از مشکلات ورفع دغدغه های اصلی مردم استان وحتی کشور را در رفع مسایل ملی وروابط بین الملل جستجو کرده اند ،همه کسانی که ایشان رامی شناسند بر این مهم صحه خواهند گذاشت که وی بدون عوامفریبی در مسیر رفع مشکلات از دالان ملی گام برداشته است.ایشان بدون هیاهو وسروصدا توانست موضوع سد چناره وتخصیص اعتبار به این مطالبه بزرگ مردم استان را پیگیری و  آماده کلنگ زنی کند،به تنهایی بیش از 80میلیارد تومان به بودجه اربعین اضافه نماید،حال شما راست وحسینی به مردم بگویید؛ برای آنها چکار کردید؟!

جناب درویشی ! شما تحصیکرده سیاست هستید ،بایستی درک درستی از جایگاه افراد داشته باشید،شما درجایگاهی نیستید که درباره عملکرد نماینده اظهار نظر کنید،وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت است ،این شما هستید که در عرصه اجرا بایستی پاسخگوی عملکردتان به نماینده مردم باشید. ای کاش اگر صادقانه وبدون بغض از کسانیکه فرصت مدیر شدن در اختیارتان قرار دادند و بخاطر عملکردتان از مردم ونمایندگان استان عذرخواهی می کردید.

آقای معاون ! باتکیه بر شناختی که از روحیات نماینده استان داریم ،اطمینان داریم که مشی ایشان قبیله گرایانه نبوده است ،اتفاقا بخش اعظمی از انتقادات به وی از این زوایه است که شهرستان های پایگاه رای ایشان از وی نگاه قبیله گرایانه انتظار داشتند اما وی خود را نماینده تمام مردم می داند.اگر نگاه ایشان فبیله گرایانه بود که اصلا نمی بایست شما در ایلام حاضر می شدید تا اینگونه فرصت اظهار نظر درباره نماینده پیدا می کردید.

کاش این روحیه را کنار گذاشته ،بدنبال هل دادن کسانی نباشید که در بالا آمدن شما نقش داشتند،قدرشناسی را به روحیات خود بازگردانیده و اخلاق را محور کار ورفتار خود قرار دهید ،بی شک عواقب چنین روحیه ای روزگاری نه جندان دور گریبان شما را خواهد گرفت . درپایان شما رابه این حدیث از امام معصوم احاله می دهم:

امام حسن عسکری علیه السّلام از پدرانش علیهم السّلام روایت می‌کند که امام جعفر صادق علیه السّلام به مردی نوشتند: اگر می خواهی کارهایت به نیکی انجام گیرد و پایان عمر و زندگی‌ات خیر باشد؛
تا هنگام مرگ، حق خدا را مراعات کن،
نعمت های خداوند را، در راه معصیت خرج نکن.
به بردباری و حلم خداوند، مغرور نباش،
 و به آن که یاد ما می‌کند یا مدعی مودت و دوستی ما می‌شود، نیکی نما، لازم نیست بدانی او راست می گوید یا دروغ، تو طبق نیت خود کار کن و او را به دروغش واگذار.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خدا وکیلی این آقای درویشی چه جور روش میشه از عملکرد خودش دفاع کنه؟ فقط یک کار موفق که منتج به نتیجه شده باشه رو میتونه بازگو کنه تا ما هم بهش ایمان بیاریم؟
شهروند
|
United States
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من به شخصه هیچ شناختی از اقای دکترمیرزایی نداشتم و حتی به ایشان رای هم ندادم ولی بعد از چندبار دیدن شون متوجه فاصله ی بسیار زیاد رفتار و برخورد شون در مقایسه با دونماینده ی دیگر استان شدم.ظاهری بسیارساده ، بدون کوچکترین حواشی مالی . برای اثبات ادعای من همین بس که حتی یک نفر از اقوام شون هیچ پست و رانتی نگرفتند در این سه سال. اگر دوستی خلاف این رو اثبات کنند به بنده ، سپاسگذار شون هستم که ازاین جهل من رو خارج کنند....
در رابطه با معاونت استانداری ایلام اقای درویشی هم بر هیچکس پوشیده نیست که چه کسی ایشان رو به استانداری ایلام آوردن و پیام دیروزشون اثبات این ادعاست که وام دار چه کسی هستند و بله قربانگو شون
شهروند
|
United States
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من به شخصه هیچ شناختی از اقای دکترمیرزایی نداشتم و حتی به ایشان رای هم ندادم ولی بعد از چندبار دیدن شون متوجه فاصله ی بسیار زیاد رفتار و برخورد شون در مقایسه با دونماینده ی دیگر استان شدم.ظاهری بسیارساده ، بدون کوچکترین حواشی مالی . برای اثبات ادعای من همین بس که حتی یک نفر از اقوام شون هیچ پست و رانتی نگرفتند در این سه سال. اگر دوستی خلاف این رو اثبات کنند به بنده ، سپاسگذار شون هستم که ازاین جهل من رو خارج کنند....
در رابطه با معاونت استانداری ایلام اقای درویشی هم بر هیچکس پوشیده نیست که چه کسی ایشان رو به استانداری ایلام آوردن و پیام دیروزشون اثبات این ادعاست که وام دار چه کسی هستند و بله قربانگو شون
نه اصلاح طلب نه اصولگرا
|
United States
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
این بحث ها و مجادله ها فقط موقعیت طرفین را تضعیف میکند، از اینکه مردم استان از عملکرد نماینده محترم بسیار ناراضی و شاکی هستند شکی نیست، ایشان اگر کاری هم ناچیز کرده اند در راستای منافع قومی بوده، حتی انتخاب ایشان که تمام عمر در کرمان بوده و از احوال مردم دیارش بی اطلاع، بعنوان سرلیست امید از سوی اصلاح طلبان استان با انگیزه های قومی بود مگر این استان جز شیروان چرداول اصلاح طلبی ندارد که همش این عزیزان سرلیست میشوند. در مورد نفت و گاز و کمسیون انرژی باید دانست که منافع ملی کشور بر منافع استانی و قومی ارجحیت دارد چطور نماینده محترم در کمسیون انرژی که هیچ سررشته ای از ان ندارد عضو میشود و برای بحث انرژی کل کشور نظر کارشناسی میدهد، اگر قرار باشد نفت و گاز را بدلیل تاثیرات سیاست کلان کشور سیاسی حساب کنیم که همه چیز سیاسی میشود حتی دین ما سیاسی است اجتماع ما متاثر از سیاست است و .... پس کل کشور را به فارغ التحصیلان علوم سیاسی بدهند و خلاص، عزیزان من نفت و گاز و پتروشیمی حوزه تخصصی شیمیدانها و مهندسان شیمی است نه علوم سیاسی که الفبای این کار را هم نمیداند. دکتر ایوب درویشی قبل از آمدن به ایلام خود فرماندار ویژه چابهار استراتژیک بوده و بعد از رفتن ارتقا گرفتند این معنایش صعود و لیاقت است حوزه اختیارات و اجراییات معاون اقتصادی با نماینده قابل قیاس نیست، نماینده ای که از تفکرات احمدی نژادی به تفکرات سبز و بفش می چرخد چگونه قابل اعتماد است. کافی است اسفندماه امسال ایشان مجدد کاندیدا شوند، قطعا هما ده هزار رای دو دور قبل را هم تکرار نمیکنند، ایشان موج سواری کردند و مردم فریب اعتماد کردن به قنبری و درویشی و .. را خوردند.
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من نه درویشی را قبول دارم نه میرزایی را.چون بیشتر مسئولین کشور چه در دولت و چه در مجلس وچه راست وچپ همه با رانت و رابطه سیاسی وجناحی به مقام ومسند میرسند این دو نفر هم سروته یک کرباسند و ادمهای گمنامی بودند که نه از روی لیاقت بلکه با متوصل شدن ظاهری به جناح های سیاسی به اینجا رسیده اند .
اما نویسنده این مطلب معلومه که حسابی از نماینده منتفع شده اند و از منافعی برخوردار شده اند که اینچنین متعصبانه دفاع کرده اند چون هیچ گربه ای بخاطر خدا موش نمیگیره!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تابناک از شما بعید بود تو این جریان ، یک طرفه به قاضی برین و تمام قد از آقای میرزایی حمایت کنید ! کاش رسانه ها اصل بی طرفی رو رعایت میکردند !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
شما فرمودید که دکتر میرزایی به دلیل مشکلات استان وارد کمیسیون انرژی شده اند !! اما متاسفانه تنها هدف ایشان ، تحمیل نیروهای خودی به شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی بوده است ! نمونه ی آن ، عضویت نماینده ی سابق استان در مجلس با دکترای روابط بین الملل در پتروشیمی ایلام است ! ( این موضوع رو چگونه میخواهید توجیه کنید ؟ ) . در ضمن ایشان از استخدام نمایندگان در وزرات نفت پس از دوران نمایندگی اطلاع داشتن و به همین خاطر رفتن کمیسیون انرژی که بیشتر به وزیر نفت نزدیک باشند . همانند بسیاری از نمایندگان سابق استان در مجلس که اکنون به استخدام وزارت نفت درآمده اند .
سیاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
در پاسخ به این دوست عزیزم باید عرض کنم که تابناک دنبال منافع شخصی نبوده ونیست وهمیشه به تاریکخانه مسایل وپشت پرده های استان نور تابانده است . این برچسبها به تابناک نمی چسبد. البته هرکسی نقد وارد است وتابناک هم مستثنی نیست. .ولی در کل رویکرد تابناک در بین سایر رسانه های استان رویکردی مورد قبول و مخاطب پسند است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خداوکیلی کاش از آقای میرزایی بپرسید که چرا در انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی ، اصولگرا بودن و الان اصلاح طلب شدن ؟ کاش از ایشان بپرسید چگونه با هیچ سابقه ی اجرایی و اداری و فنی ، وارد کمیسیون انرژی شدین ؟ آیا میدانید خام فروشی نفت یعنی چه ؟ کاش از ایشان بپرسید که چرا در جشن خبرگزاری فارس شرکت کردید و در کنار امیرتتلو نشستید ؟
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
این روزها تخریب وتضعیف میرزایی به دروازه ورود به استانداری و مقام گرفتن تبدیل شده است .در پشت تمامی این سیاه نمایی ها تیم استاندار قرار دارد.اقای میرزایی را درحد یک نماینده ملی ظاهر شده اند . به ایشان انتقاد جدی وارد است اما از تمامی نماینده های استان یک سروکله بالاتر داشته اند
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقای درویشی نبایستی در مقوله عملکرد وارد می شدند . چون اصلا ایشان عملکردی نداشته اند که بخواهند روی آن مانور دهند.استاندار بایستی پاسخگوی ظلم به استان به واسطه حضور بی اثر درویشی در استان باشند
یک ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
میرزایی هرچه بوده ،یک سیاسی اصلاح طلب ظاهر شدند و در عرصه ملی ودر مواضع ایشان همیشه از جریان فکری اصلاح طلبی دفاع منطقی داشته اند .کمی انصاف خوب است . ازبین بیش از یکصد نماینده رییس کمیته سیاسی فراکسیون شدند ودر دیدارها با بزرگان سیاسی اصلاح طلب ،موضعگیری در حوزه های مختلف همه وهمه نشان داد که میرزایی خوب از تفکرشان دفاع کرده اند.
با وجدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقای ناشناس
معیارهای درستی ندارید،کنار تتلو نشستن ملام اصلاح طلب بودن یا نبودن نیست !الان میشه بگی تتلو کجاست ؟! میرزایی به یک نشست دعوت شد از سوی رییس وقت خبرگزاری فارس که همکلاس آقای میرزایی ودوست وی بودند ،ررییس قبلی فرس همفکر میرزایی بود و به همین هاطر برکنار شد .بعدش خام فروشی نفت یک سیاست کلی کشور از دهه پنجاه به بعد بوده از شاه تا جمهوری اسلامی این سیاست را دنبال کرده اند . مگه با عضویت میرزایی در کمیسبون انرژی خام فروشی شروع شده ؟! این چه قضاوتیست ؟!
من به میرزایی کاری ندارم ولی معلومه این نظرات هدایت شده از سوی جریان خاصی پشت ماجرای تخریب میرزاییست/ قیامت را به یاد داشته باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقا من با سیاست تابناک موافقم . ازمیرزایی دفاع نمی کنم اما وقتی همه برعلیه میرزایی هستند ،باید کسی از باشه از مطلوم دفاع کنه یانه ؟!
اینجا همه دارن به میرزایی ظلم می کننو از تیم استاندار گرفته تا کسانی که پست خواستن ومیرزایی به آنها کمک نکرده
درود بر تابناک و تابناکی ها
درود براسدی
راستی متوحه هستین که نظارت مخالف را هم منتشر کردن حتی برعلیه میرزایی وخود تابناک !! این یعنی سیاست وجهت گیری درست رسانه ای ..
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
میرزایی جزو ضعیف ترین نمایندگان ادوار ایلام است اینکه همه بهش حمله می کنند از بی لیاقتی و بی عرضگی خودش است
اخلاق اخلاق اخلاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
به خدای احد و واحد قسم میرزایی هیچ منفعتی به بنده نرسونده اما در روز قیامت گواهی می دهم :
1- دکتر میرزایی انسان قبیله گرایی نیست
2-میرزایی همشهری بنده نیست
3- تمامی مخالفین میرزایی یا از قدرت منتفع نشده اند یا از محفل حفظ قدرت در استانداری ایلام هدایت می شوند
4- مدیریت فعلی استان با سیاست انگلیسی تفرقه بنداز وحکومت کن امورات را پیش می برد 5 - انصافا" درویشی هم سواد اقتصادی نداشت هم آدم قبیله گرایی بود
ودر آخر همگان را به رعایت اخلاق دعوت می نمایم کوچک همه شما
ج ..... ن ........ س.......م.......ک......
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من بعنوان كسي كه ب ميرزايي راي ندادم ميگم به جرات ايشون تنها نماينده اي استان بودن در سطح كشوري..با سواد بالا...مناسفانه تيم رسانه اي استاندار و جريا اقاي عادل اذر بدنبال تخريب ايشون هستن...دليلم حسادت به ايشونه و البته بخاطر باج ندادن و سالم بودنشون.تمام صحبت هاي تابناك هم راجب ايشون درسته...اي كاش اي كاش منافع استانو در نظر ميگرفتيم اونوقت بفكر تخريب تنها نماينده باسواد و خوش فكر استان نبوديم...چون هيچ چيزي ندارن كه راجب ميرزايي بگن و ايشون كاملا از لحاظ مالي سالم بودن و هيچ انتصاب فاميلي نداشتن..فقط به عضويت ايشون در كميسيون انرژي ايراد ميگيرن....خنده داره اين هجمه از حسادت....مردم مارهمه ميدونن اين تخريبا از ناحيه چه كسايي هست
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بخاطر مشکل کاری که برام پیش اومده بود از طرف یکی از مدیران کل استان جهت پیگیری و رفع مشکلم به دفتر جناب درویشی معرفی شدم ۴ ماه در نوبت ملاقات ایشان بودم و باهربار تماس جهت پیگیری قرار ملاقات با این جملات روبرو شدم که یا در جلسه هستن و یا در تهران پ آخرش هم موفق به ملاقات ایشان نشدم , یک روز ناگهانی ایشان را در فرودگاه مهرآباد دیدم و مشکلم را در جریان گذاشتم و از بنده خواستن که طی نرقومه مشکلم را به دفترشون ارجاع بدم تا بعد یکی دور که از تهران برگشتم ایشان به اصفهان منتقل شدن و ......
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
این نظرت خنده دار بود اینکه گفتی درویشی تنزل پیدا کرده
تابناک جان رفتن از معاونت ایلام به اصفهان میشه تنزل ؟؟
دوست عزیز معاونت اصفهان حکم استانداری یکی لز استان های بزرگ رو داره
در ضمن شما رسانه هستید و باید بی طرفانه صحبت کنی نه با این همه بغض نسبت به یک طرف
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
هردو نفر بی خاصیت بودن
انصاف
|
Greece
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
از اقای درویشی انصاف انتظار میرفت ! فرق انتصاب و انتخاب را این دوستان نمیدانند!!!!! ایشان باید از مردم ایلام عذرخواهی کنند بابت صحبتهایشان. مگر مردم قدرت تفکر ندارند ، عقل سیاسی ندارند ، که هر کسی از راه میرسد ادعا میکند ، من باعث شدم فلانی نماینده شود ! جهت اطلاع ! ایشان حتی اختیار رای فرزند خودشونم ندارند ، چطور اینجور ادعایی میکنند !ایشان با نظر شخص استاندار(طبق ادعای خودشون) منتصب شدند به معاونت ! ولی اقای میرزایی نماینده منتخب هستند ....اقای درویشی!لطفا به شعور مردم بیش ازاین توهین نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
انصافا آقای میرزایی آدم منطقی وبا سوادیه در حد یک نماینده با تراز بالا ظاهر شده ،اگر دروغی یا ادعای کذبی هست فقط متوجه اقای درویشی است
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
این حمایت های دقیقه نودی از جلال میرزایی واقعا تعجب برانگیز و مشکوکه .
دانشگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خدا میدونه رییس دانشگاه ایلام چقدر از اقای میرزایی حمایت کرد و حتی نیروهای نزدیک به ایشان را جذب دانشگاه کرد ، اما دیدیم که چندوقت پیش جلال میرزایی با تمام توان به میدان آمد تا رییس دانشگاه را عوض کند . اما به دلیل رضایت وزیر علوم از عملکرد ایشان ، موفق به این کار نشد .
افسوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
دکتر میرزایی ، شما تنها کسی بودید که در این استان با رای حزبی به مجلس رفتید ، شما تنها کسی بودید که برایتان ، شور و موج انتخاباتی به وجود آمد ، اما متاسفانه قدر این حمایت مردم رو ندونستید و سیاسی کاری رو وارد این استان کردید و چندنفر معلوم الحال را به عنوان مشاور و پیمانکار سیاسی دور خود جمع کردید . کم کم باید چمدان خود را ببندید و به کرمان برگردید . البته شاید هم به ساختمان وزارت نفت در خیابان طالقانی تهران بروید !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
افسوس که سخنان افسوس حقیقت دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
به نظرم دکتر میرزایی بهترین نماینده استان ایلام بوده و دیگر مثل ایشان را نخواهیم داشت
ایلام زاگرس
|
-
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
ولا من عاشق دکتر درویشی ام مگر مدیرازایشون خوشتیپ تر باپرستیژ وباکلاس تر داریم حقا که ایلام براش کم بود حیف رفت ودیگه نمیشه زیارتش کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار