نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا به فراست دریافته که توان مقابله نظامی بر علیه ایران اسلامی را ندارد وارد جنگ نرم اقتصادی و روانی با ایران شده است.
کد خبر: ۷۴۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ 22 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و رونمایی از آثار فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ابهت پوشالی و قدرت آمریکا را در سطح جهان و منطقه به چالش کشیده است.

وی افزود: ایران اسلامی در طول 40 سال گذشته تاکنون در مقابل تهدید، تحریم، توطئه و هجمه های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و همواره با تبدیل این نقاط منفی به فرصت جایگاه خود را تثبیت کرده است.

کریمی تبار یادآور شد: دشمن در جنگ نرم فرهنگی سعی در فاصله انداختن بین مردم بویژه جوانان با ارزش های انقلاب، دفاع مقدس و منویات رهبری و ایجاد شبهه های منحرف گرایانه در ذهن اقشار جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان است.

وی تاکید کرد: باید در این برهه حساس زمانی با درایت، هوشمندی، ایمان و باور قلبی در راستای حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم تا بار دیگر هجمه های دشمنان خنثی و بی اثر شود.

فعالیت 295 شبکه فارسی زبان مخالف نظام اسلامی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام هم گفت: دشمنان انقلاب اکنون به جای جنگ نظامی و سخت در جبهه نبرد نرم فرهنگی و رسانه ای به مقابله با ایران اسلامی پرداخته اند.

محمد بازوند افزود: استکبار جهانی 295 شبکه رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان ایجاد کرده که مخاطب اصلی محتوای این شبکه ها مردم ایران هستند که بمباران خبری و رسانه ای می شوند.

وی یادآور شد: این شبکه های فارسی زبان اعتقادات، باورها و بنیان خانواده ها را هدف قرار داده اند و هدف آنها القای حس ناامیدی و تنفر مردم از نظام و انقلاب است.

بازوند اظهار داشت: هزینه های نگهداری، ساخت و تولید محتوای این شبکه ها را کشورهای استکباری و شیوخ مرتجع عرب منطقه تامین می کنند تا از طریق این رسانه های ماهواره ای و اینترنتی به کشور ما ضربه وارد سازند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار