مدیرکل امور مالیاتی ایلام؛
مدیرکل امور مالیاتی ایلام از تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی سال گذشته خبر داد و آنرا نشانه مشارکت مردم در توسعه اقتصادی استان ارزیابی کرد.
کد خبر: ۷۴۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 22 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عزیزاله عباسپور اظهار داشت: سال گذشته بیش از 480 میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری ها، دهیاری ها، امور عشایری، آموزش و پروش و ورزش و جوانان استان توزیع شد.

وی انجام تکالیف و ارائه اظهارنامه را شرط لازم برای برخورداری از تسهیلات مالیاتی عنوان کرد و افزود: برخورداری از هرگونه تسهیلات و معافیت های مالیاتی مستلزم انجام به موقع تکالیف و ارائه اظهارنامه مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام به تشریح موضوع ارائه اظهارنامه، خوداظهاری مالیاتی، مزایا و نتایج آن پرداخت و از مودیان مالیاتی خواست تا در زمان مقرر برای مشاغل خردادماه و برای اشخاص حقوقی و شرکت ها و صاحبان املاک اجاری تیر ماه اقدام کنند.

عباسپور گفت: عدم ارائه به موقع اظهارنامه باعث عدم امکان بهره مندی از تسهیلات و معافیت های مالیاتی و در نهایت صدور جرایم مالیاتی غیرقابل بخشودگی خواهد شد.

وی شناسایی منابع جدید مالیاتی، بهینه سازی و شناسایی درآمدهای واقعی و ساماندهی معافیت های مالیاتی را از اقدامات و راهکارهایی دانست که با هدف افزایش درآمدهای مالیاتی، اجرایی و عملیاتی شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار