استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: با توجه به اینکه اسفندماه امسال موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است روابط عمومی ها در مقام شخصیت حقوقی از هیچ کاندیدا و فرد و حزب خاصی حمایت نکنند.
کد خبر: ۷۴۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹ 22 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی  در دیدار با مسئولان روابط عمومی دستگاه های مختلف اجرایی استان ایلام اظهار داشت: جایگاه واقعی مسئول روابط عمومی بعد از مدیریت ارشد سازمان و بالاتر از همه پست های اجرایی و حتی معاونت های یک سازمان است.

وی افزود: روابط عمومی در واقع مشاور ارشد مدیر، معاونان و کارشناسان دستکاه اجرایی خود است و باید به تمام مسائل، آمار، اطلاعات سازمان اشراف کامل داشته باشد.

استاندار ایلام روابط عمومی را سخنگوی اصلی دستگاه متبوع خود دانست و تاکید کرد: باید تمام اطلاع رسانی ها و برنامه های سازمان از طریق روابط عمومی به مخاطبان و جامعه هدف رسانده شود.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: آمار و اطلاعات منعکس شده به افکار عمومی توسط روابط عمومی ها باید برگرفته از واقعیت، شفاف، روشن و بدور از دروغ و اغراق غیر واقعی باشد.

وی دستگاه های اجرایی را خدمتگذار مردم معرفی کرد و گفت: روابط عمومی ها به واسطه مسئولیت خطیر خود در واقع سرباز نظام و پیشانی اصلی خدمات رسانی به مردم و پشتیبان و حامی اقدامات دستگاه خود هستند.

سلیمانی دشتکی از روابط عمومی ها خواست تمام تلاش خود را برای پاسخگویی و همراهی کردن با مردم و ارباب رجوع به کار ببنند و پل ارتباطی مردم با مدیران ارشد و میانی دستگاه خود باشند.

وی به مدیران دستگاه های اجرایی استان ایلام تاکید کرد: مدیران جایگاه واقعی روابط عمومی ها را نادیده نگیرند و بعد از جایگاه مدیریتی خود بالاترین نگاه مدیریتی و مشاوره ای را به مسئولان روابط عمومی داشته باشند و معاونت ها در درجه های بعدی پس از روابط عمومی ها قرار داشته باشند.

وی گفت: استان ایلام چندین وجه تمایز با دیگر نقاط کشور دارد که یکی از این موارد موضوع اربعین است که روابط عمومی های دستگاه های مرتبط با اربعین با برنامه ریزی های کارشناسی شده باید امسال از این مساله مهم برای استان ایلام بهره برداری اقتصادی نیز داشته باشند.

استاندار ایلام افزود: یکی از مهمترین معضلات ایلام در عدم جذب سرمایه گذار تنگ نظری هایی موجود در استان از جمله سنگ اندازی های غیرمنطقی و نیز عدم رغبت به واگذاری زمین از سوی ارگان های دولتی یا مالکان خصوصی به سرمایه گذاران برای راه اندازی پروژه ها و طرح های آنهاست.

وی همچنین به روابط عمومی ها توصیه کرد: با توجه به اینکه اسفندماه امسال موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است روابط عمومی ها در مقام شخصیت حقوقی از هیچ کاندیدا و فرد و حزب خاصی حمایت نکنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام هم گفت: روابط عمومی از همان بدو شکل گیری یک رشته و فن کاملا تخصصی و علمی و بر محور و مبنای علم ارتباطات بوده است و امرزه ثابت شده که جوامع دارای ارتباطات قوی در همه زمینه ها موفق تر هستند.

محمد نوذری افزود: روابط عمومی ها باید در ارائه اخبار و اطلاعات به مردم و جامعه هدف نگاهی امیدوارانه داشته باشند و از سیاه نمایی و بزرگ نمایی مسائل و ناهنجاری های اجتماعی پرهیز کنند.

وی یادآور شد: هدف روابط عمومی ها به عنوان مشاوران و کارشناسان ارشد سازمان متبوع خود ایجاد نشاط و سرزندگی در بین کارکنان و افکار عمومی است.

شایان ذکر است ، در این نشست که به مناسبت 27 اردیبهشت ماه و گرامیدشت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد جمعی از کارشناسان روابط عمومی به بیان مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری خود پرداختند.

در این نشست مصوب شد همه دستگاه های اجرایی اخبار و اطلاعات خود را از طریق روابط عمومی و با مشورت آنها به مخاطبان و رسانه ها ارائه دهند.

در پایان این نشست انتخابات دوسالانه مجمع هیات رئیسه روابط عمومی های استان ایلام برگزار شد.

در این انتخابات مهدی مظفری روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی صابری روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری، شیخ محمدی روابط عمومی مدیریت درمان، علی کمالی راد روابط عمومی دادگستری، محمدتقی رشیدی روابط عمومی آبفای شهری علی شوهانی نژاد روابط عمومی حوزه هنری ، عباسی روابط عمومی زیرساخت حائز بیشترین آرا شدند و همچنین ، فیض الهی روابط عمومی تامین اجتماعی و عبدالرضا محمدی روابط عمومی جهاددانشگاهی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار