مدیر مرکز فنی و حرفه ای چرداول گفت: سه کارگاه آموزشی جدید در 15 رشته در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۴۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲ 21 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار مرشدی اظهار داشت : این کارگاه ها شامل تاسیسات، برق و اتومکانیک و در رشته هایی همچون برق خودرو، تعمیر خودرو بنزینی، برق ساختمان، صنعتی ، پی ال سی، نصب دوربین مدار بسته، لوله کشی گاز خانگی و تجاری، جوشگاری آرگن و برق، تعمیر پکیج و آبگرمکن دیواری عنوان کرد.

وی از افتتاح کارگاه آشپزی ویژه بانوان در روزهای آینده خبر داد و افزود: پوشش نیازهای آموزشی و فنی و حرفه ای دانش آموزان هنرستان های کار و دانش در اولویت این مرکز است و در صدد راه اندازی رشته های متنوعی با توجه به نیاز بازار کار هستیم.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای چرداول یادآور شد: پارسال یک هزار و 800 نفر در قالب 54 حرفه آموزشی در 18 مرکز آموزشی این شهرستان دوره های فراگیر فنی و مهارت را فرا گرفته اند.

مرشدی تاکید کرد: این تعداد افراد آموزش دیده به ترتیب 240 هزار نفر ساعت در مراکز دولتی و 180 هزار نفر ساعت در مراکز خصوصی دوره های آموزشی را گذرانده اند.

وی دوره های آموزشی را شامل صنایع دستی، صنایع پوشاک، فنآوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، تاسیسات و کشاورزی عنوان کرد.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای چرداول اضافه کرد: مرحله دوم ساختمان مرکز فنی و حرفه ای چرداول به عنوان مرکز خواهران همزمان با هفته مهارت به بهره برداری می رسد.

مرشدی تاکید کرد: همچنین تعدادی از دستگاه های مهارت آموزی شامل دستگاه تنطیم موتور کاربرات، سیستم تعلیق و فرمان اتومبیل، جک چهار ستونی، دستگاه نقطه جوش، دستگاه شارژ باتری، سیستم ترمز و تمیز کننده شمع از مرکز شهر ایوان به چرداول انتقال داده می شود.

شهرستان 70 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار