استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: با شروع بکار چند طرح بزرگ صنعتی استان در سال جاری نزدیک به یک هزار و 200 فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 21 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای راهبردی جمعیت استان اظهار داشت: امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و جنگ اقتصادی با تمام قدرت علیه ما اجرا می شود، در این شرایط مسئولان باید امید آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم، افزود: مشارکت و همراهی مردم برای غلبه بر مشکلات و مقاومت در برابر دشمنان ضروری است.

استاندار ایلام تاکید کرد: شاید در شرایط سختی راحت ترین کار ممکن انتقاد، گله و شکایت باشد درحالی که مهم‌ترین کار امروز امید آفرینی با خلق فرصت‌ها و لحظات خوب برای مردم چون ایجاد اشتغال و رفع مسائل و مشکلات آنان است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به روند خوب اشتغالزایی در استان، تصریح کرد: ظرف چند ماه آینده با شروع بکار چند پروژه مهم در استان چون پروژه نفتی آذر و سروک، پروژه دانان و دانا نزدیک به یک هزار و 200 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می شود که این میزان چیزی غیر از برنامه های اصلی اشتغالزایی چون تسهیلات روستایی و فراگیر توسط دستگاه های ذی ربط است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار بکار بستن تحقیقات و پژوهش های انجام گرفته در حوزه های مختلف شد و گفت: در مورد مسائل مختلف از جمله در حوزه اجتماعی تحقیق و پژوهش های زیادی انجام شده و اینک وقت آن است که حاصل این تحقیقات را بکار ببندیم.

استاندار ایلام همچنین با بیان اینکه اعتبارات بسیار خوبی در حوزه آسیب های اجتماعی به استان اختصاص یافته است، افزود: می طلبد دست اندرکاران امر برای استفاده مفید از آن برنامه های عملیاتی تعریف کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار