رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اعلام هشدار به اشخاصی که مصالح و نخاله ساختمانی درسطح معابرتخلیه می کنند، گفت : پلیس با تخلیه کنندگان نخاله های ساختمانی در معابر شهری برخورد و در صورت وقوع تصادف مقصر شناخته می شوند.
کد خبر: ۷۴۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 21 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار کرد: هیچ کس اجازه ندارد به بهانه ساخت و ساز، سطح مفید و قابل تردد خیابان ها و کوچه ها باریختن مصالح ساختمانی و گذاشتن وسایل و تجهیزات مسدود کند .

وی بابیان اینکه صدور مجوز ساخت و ساز ازسوی شهرداری دلیلی برای اشغال کردن سطح خیابان و کوچه نیست افزود:چنانچه به واسطه ساختار خیابان چاره ای جز تخلیه کردن کردن مصالح ساختمانی درمعابر وجود نداشته باشد، اشغال کننده معبر مکلف است با نصب علائم هشداردهنده در اطراف مصالح ریخته شده نسبت به ایمن سازی محوطه کارگاهی اقدام کنند .

کوهزادی با اشاره به مسولیت تضامنی سازمان های نگهدارنده معابر و ایجادکنندگان موانع، خاطرنشان کرد:به استناد تبصره 3ماده 14قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب سال 89 درصورتیکه وسیله نقلیه به علت نبود علائم هشداردهنده با موانع موجود درسطح راه برخورد کند، کارشناسان تصادفات مکلفندسهم قصور متولی راه و یا ایجادکننده مانع را در علت اصلی تصادف لحاظ کنند .

رئیس پلیس راهور استان درپایان از ساخت و ساز کنندگان خواست: پس اتمام عملیات ساخت و ساز، بقایای مصالح ساختمانی را از سطح سواره رو پاک سازی و از رها کردن آنها درپیاده رو و سطح معابرعمومی اجتناب کنند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار