رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام :
رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام گفت:ارزیابی دارایی های فیزیکی در یک شرکت بعنوات اولین گام در بررسی موجودیت و استقرار سیستم مدیریت دارائی فیزیکی و هموار شدن مسیر دستیابی به استانداردهای مطلوب در این زمینه است.
کد خبر: ۷۴۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 20 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس مسعود مرشدی از ارزیابی سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی این شرکت خبر داد و افزود: ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی پالایش گاز ایلام، با هدف مشخص شدن نقشه راه استقرار کامل سیستم مدیریت دارائی فیزیکی این شرکت انجام گردید.

وی با اشاره به اینکه این ارزیابی به مدت سه روز با حضور مدیرعامل،معاونین و کارشناسان واحد های مختلف در این پالایشگاه برگزار شده است،افزود:هدف از این ارزیابي بررسی وضعیت سیستم‌های موجود در زمینه مدیریت نگهداری و تعمیرات، قطعات یدکی و شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود سازمان و مشخص شدن سطح بلوغ سازمان در این حوزه می باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به استقرار سامانه مکانیزه نگهداری و تعمیرات ایرانی(IPCMMS ) از سال گذشته در این شرکت،ابعاد مختلف این نرم افزار از جمله مدیریت قطعات یدکی،ابزار آلات، گردش کار،دستور کارهای تعمیراتی، شاخص های تعمیراتی،کارت های فعالیت PM،CBM،CM و کالیبراسیون مورد ارزیابی قرار گرفت.

مهندس مرشدی خاطر نشان کرد:همچنین انبار قطعات یدکی،سیستم کدینگ و شناسایی قطعات،کنترل موجودی،اقلام مازاد و راکد،فرآیندهای دریافت و صدور سند رسید،صدوردرخواست خرید، انبارش،تحویل کالا،دستورالعمل‌های نگهداری قطعات،نظام آراستگی در انبار، انبارگردانی و غیره نیز مورد ارزیابی قرار گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار