رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان:
رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان گفت: برای افتتاح سالن رزمی ورزشی لومار ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که با تخصیص بودجه کار ساخت و ساز این مکان ورزشی شدت خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۴۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 20 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ طالب فرجی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان گفت: فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در این شهرستان به‌صورت تلفیقی از سازمان‌های مردم نهاد وهیأت‌های ورزشی انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ ورزشکار سیروان بیمه ورزشی هستند، افزود: برخی هیأت‌ها به‌صورت (کج‌دار و مریز) در حال فعالیت هستند اما بقیه به‌علت نبود فضای ورزشی و بستر مناسب به‌صورت همگانی فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان تصریح کرد: یکی از مطالبات به حق مردم سیروان احداث استادیوم ورزشی در مرکز شهر، استخر شنا و سالن چند منظوره است که با تخصیص اعتبار می‌توان شاهد بهره‌برداری از این فضاهای ورزشی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به طبیعت بکر منطقه افزایش فضاهای ورزشی در سیروان زمینه میزبانی مسابقات شهرستانی، استانی و حتی کشوری در این شهرستان را فراهم خواهد کرد.

فرجی تاکید کرد: برای افتتاح سالن رزمی ورزشی لومار ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که با تخصیص بودجه کار ساخت و ساز این مکان ورزشی شدت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سالن ورزشی چند منظوره چشمه‌پهن و چشمه‌رشید، سالن ورزشی رزمی شهر لومار، پروژه ورزشی چمن مصنوعی سراب کارزان و زمین چمن روستای لرینی فضاهای ورزشی در حال ساخت در این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان یادآور شد: ساخت استادیوم ورزشی شهر لومار و احداث خانه جوان مختص سازمان‌های مردم نهاد در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد.

گفتنی است، شهرستان سیروان بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار