نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دستگیری از نیازمندان و کمک به این قشر باید اولویت روزه داران ماه ضیافت الهی قرار گیرد.
کد خبر: ۷۴۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 19 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در جشن گلریزان مددجویان بهزیستی ایلام در مجتمع رفاهی لاله افزود: وجود افراد نیازمند و معلول در جامعه برای انسا های متمکن و سالم نوعی امتحان الهی است چراکه خداوند برخی افراد را با سختی و برخی را با مشکلات جسمی آزمایش می کند.

وی با بیان اینکه دستگیری و یاری رساندن به نیارمندان دارای اجر دنیوی و اخروی فراوانی است، تاکید کرد: خداوند تضمین کننده کسانی است که به قشر نیازمند جامعه یاری می رسانند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: این جشن هویت و برآیندی از دل های اسلامی ایرانیان است.
محمد نوذری اضافه کرد: خیرین با اهدا کمک با خدا معامله می کنند و کمک جزئی از فرهنگ دینی ماست.

وی اظهار کرد: نیکوکاری از شاخص های افراد مومن است و هیچ ثوابی بالاتر از کمک به همنوعان وجود نخواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این آیین با ذکر اینکه رویکرد این سازمان از دولت محور به اجتماع محور تغییر یافته افزود: این تغییر به معنی ضرورت جلب مشارکت های مردمی برای خدمات دهی به جامعه هدف است.

زهرا همتی یادآور شد: نیازهای جامعه هدف به علت گستردگی با یک نوبت کمک رفع نخواهد شد و مردم باید مشارکت خود را با این سازمان افزایش دهند.

وی اظهار کرد: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و درمان افراد آسیب دیده نیازمند یاری افراد خیر و نیکوکار هستیم.
همتی بر ضرورت حمایت هرچه بیشتر مردم از توانخواهان به علت هزینه های سنگین درمانی این قشر تاکید کرد.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: برای اطعام مددجویان تهیه 20 هزار سبد غذایی در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه نیازمند مشارکت مردم هستیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار