رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام:
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام گفت: دومین غرفه‌ تفکیک و بازیافت پسماندها در ایلام در اردیبهشت ماه امسال به بهره‌برداری رسید که شهروندان می‌توانند پسماندهای خشک را به صورت تفکیک شده به این غرفه‌ها تحویل دهند.
کد خبر: ۷۴۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 18 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ پیام قربانی اظهار داشت: این سازمان تاکنون فعالیت‌های در خور توجهی در رابطه با آموزشهای شهروندی با موضوع تفکیک و جداسازی پسماندها انجام داده که با استقبال شهروندان گرامی روبرو شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های صورت گرفته توسط  سازمان آموزش و پرورش ایلام ، انجام فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی را در سطوح مختلف بسیار ضروری دانست و گفت: در این راستا تا کنون برنامه‌های متعددی را اجرا کرده‌ایم.

قربانی بیان داشت: آموزش کلیه مقاطع ابتدایی شهر ایلام با حضور آموزشیاران این سازمان در مدارس انجام شد و آموزش مردم به صورت چهره به چهره و آموزش ادارات با هدف همکاری هرچه بیشتر مردم در امر تفکیک زباله از مبداء و با موضوع مصرف کمتر، استفاده‌ مجدد و بازیافت در حال اجراست که  نتایج مثمر ثمری به دنبال داشته است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام از افتتاح غرفه‌های بازیافت در نقاط مختلف شهر خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی غرفه‌های بازیافت از دیگر مواردی است که این سازمان با جدیت آن را دنبال می‌کند و به همین منظور غرفه‌ بازیافت شماره یک در  میدان مخابرات و غرفه‌ شماره دو واقع در خیابان خرمشهر بالاتر از چهار راه مادر به بهره‌برداری رسید که شهروندان می‌توانند پسماندهای خشک را به صورت تفکیک شده به این غرفه‌ها تحویل دهند.

وی هدف از راه‌اندازی این غرفه‌ها را تفکیک پسماند خشک از مبدا ذکر کرد و تاکید کرد: این امر کمک شایانی به تفکیک و بازیافت مدیریت شده‌ی پسماندها می‌کند ضمن اینکه هدایایی نیز در قبال تحویل اینگونه پسماندها به شهروندان اعطا خواهد شد و این خود یک عامل تشویقی برای توجه بیشتر مردم به این موضوع می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام  اظهار داشت: سومین غرفه نیز در خردادماه امسال به بهره برداری خواهد رسید./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار