اقایان مسئولین محترم آیا میدانید که البته حتما میدانید تقریبا از اکثر استان های کشور در پروژه های بالا دستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز در ایلام شاغل هستند در حالی که خود استان از معظل بیکاری رنج میبرد 
کد خبر: ۷۴۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳ 17 May 2019

تابناک ایلام::تقریبا در سال های اخیر حداقل در یک دهه گذشته سخن مشترک و شاه بیت حرف همه مسئولین استان و نمایندگان ادوار گذشته وفعلی  این بوده که استان ایلام  از منابع غنی و مزیت های نسبی بر خوردار است که میتواند فرایند توسعه استان ایلام را تسریع ببخشد،البته آن حرف های به ظاهر قشنگ  معمولا  از حد همان سخن فراتر نمی رود. 

اقایان مسئولین محترم آیا میدانید که البته حتما میدانید! تقریبا از اکثر استان های کشور در پروژه های بالا دستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز در ایلام شاغل هستند در حالی که خود استان از معضل بیکاری رنج می برد ؟!

اقایان مسئولین و نمایندگان محترم استان که  در گفتگوهای عمومی و رسانه ایی با یک ادبیات خیلی امیدوارانه و از پروژه های فراوان استان ایلام حرف میزنید ، در گفتگوهای خصوصی تر و محفلی  به گونه ایی دیگر حرف می زنیئ به این مضمون که "این پروژهایی که گفته میشود همش الکی هست و عملیاتی نمیشه و یا اگر هم عملیاتی شوند اکثرا نیروهای غیر بومی به کار گرفته میشوند و این اشنایان مدیران پایتخت نشین هستند که به کار گرفته میشوند و کاری هم از ما برنمیاد "

آیا این نوع ادبیات و حرف زدن شما نمک پاشیدن به زخم مردم استان ایلام نیست؟خوب وقتی شما میدانید که قرار نیست برای مردم ایلام اتفاق مثبتی رقم بخورد ،پس چرا مدام سعی میکنید حرف های عامه پسند و پوپولیستی  در رسانه ها اعلام کنید؟

اقایان مسئولین  و نمایندگان محترم که به گفته خیلی از شما  که در محافل خصوصی گفته اید  در مقابل بکارگیری افراد غیر بومی در پروژهای استان ایلام کاری از دست ما برنمیاد  ،حداقل چرا دلیل  این از دست برنمیادن ها را با مردم در میان نمی گذارید؟؟ چرا از ظرفیت افکار عمومی استان  که امروز به یاری فضای مجازی خیلی هم تاثیر گذار هست استفاده نمیکنید؟ چرا واقعیت ها را با مردم خیلی صادقانه در میان نمی گذارید؟ 

آقایان مسئولین و نمایندگان محترم !شما الان در مقام منتقد وضع موجود حداقل در زمینه بکار گیری نیروهای غیر بومی نیستید شما باید پاسخگو باشید. شما چون مسئولید و درقبال این مسئولیت حقوق دریافت می کنید ،موظف به فریاد زدن این درد هستید و بیش ازاین سکوتتان جایز نیست.

آقایان مسئولین و نمایندگان محترم ! آیا درست است که شما به خاطر حفظ موقعیت شغلی  و  آینده خود در مقابل این ظلم به مردم  استان ایلام سکوت کنید،اما از این طرف پدارن ومادران در مقابل فرزندان تحصیل کرده بیکارشان عرق بریزند و یا فرزندان از اینکه حتی برای پول تو جیبی اشان دستشان در جیب پدران است خجل زده باشند ؟! گناه این تحقیر شدن ها بر گردن کیست؟!
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار