رئیس اداره ورزش و جوانان ایلام خبر داد؛
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: تعداد 88 باشگاه خصوصی ویژه آقایان ، تعداد 34باشگاه خصوصی ویژه بانوان و همچنین تعداد 74 باشگاه دو وجهی در شهر ایلام مشغول به فعالیت هستند .
کد خبر: ۷۴۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 16 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ ساعد کریمی در گفت و گو با خبر نگار ما اظهار داشت : باید با دلسوزی برای ورزش و برگزاری نشست های مداوم با هیات ها و همدلی و همزبانی و اجتناب از تفرقه در حد توان وظیفه خود را در ارتقای سطح ورزش شهرستان انجام داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: در سال گذشته از 64 ورزشکار این شهرستان در رشته های مختلف به تیم ملی دعوت شده که از این تعداد 33 نفر در تیم ملی برگزیده شده اند .

کریمی با اشاره به شرکت 101ورزشکاران ایلامی در مسابقه قهرمانی کشور بیان داشت :در سال 97 با درخشش ورزشکاران این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور، موفق به کسب 153مدال رنگارنگ گردیدند.

وی به حضور 14 ورزشکارایلامی در میادین بین المللی ، جهانی و آسیایی در سال 97 اشاره کرد افزود:کسب 3 مدال بین المللی ،3مدال جهانی ، 5 مدال آسیایی و 5 سهمیه المپیک حاصل تلاش درخشش و حضور وزشکاران این شهرستان در میادین برون مرزی در سال گذشته می باشد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام یادآور شد:ورزشکاران ما در حوزه استانی نیز موفق به کسب 224 مدال طلا، نقره و برنز انفرادی در سال 97 شدند.

ساعد کریمی یادآور شد:16 تیم از شهرستان ایلام موفق به شرکت در لیگ های مختلف کشور از جمله لیگ برتر ، دسته یک ، دو ، سه ، زیر گروه و مناطق شده اند .

وی با اشاره به برگزاری89 مسابقه دوستانه و چند جانبه-منطقه ای در ایلام افزود: در سال 97 اداره ورزش و جوانان ایلام اقدام به برگزاری 490 مسابقه انتخابی در سطح شهرستان نموده است.

کریمی با اشاره به تعداد باشگاه های خصوصی فعال در سطح شهرستان ایلام افزود : تعداد 88 باشگاه خصوصی ویژه آقایان ، تعداد 34باشگاه خصوصی ویژه بانوان و همچنین تعداد 74 باشگاه دو وجهی در شهر ایلام مشغول به فعالیت هستند .

وی یادآور شد: تعداد 15هزار 134 وزرشکاردر شهرستان ایلام تحت پوشش بیمه ورزشی هستند که از این تعداد 9هزار 395نفر از آنها اقایان و 5 هزار 739 نفر نیز  بانوان می باشند .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام بیان داشت : سال گذشته 11برنامه در حوزه استعداد یابی و جذب و پرورش استعدادیابی ،20 جشنواره های ورزشی و بازی های بومی و محلی استان و منطقه ای و4همایش پیاده روی خانوادگی با حضور شبکه سه سیما در این شهرستان برگزار گردید.

کریمی گفت: در حوزه فرهنگی و امور جوانان هم خوشبختانه ما یک جهش خوب رو تجربه کردیم و اقدامات قابل قبولی با توجه به فعالیت هایی که در این حوزه و با حمایت مسئولین ذی ربط و تعامل ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان صورت گرفته است .

وی با اشاره به مهمترین اقدامات فرهنگی اداره ورزش و جوانان ایلام در سال گذشته افزود: برگزاری 9 دوره آموزش قبل ، حین و بعد از ازدواج ، 13جشنواره تجلیل از برترین های ازدواج شهرستان ،برگزاری 4 برنامه عفاف و حجاب ، برگزاری 4 برنامه به مناسبت روز زن ، برگزاری 77 برنامه هفته دفاع مقدس و هفته دهه فجر ، تجلیل از 12 خانواده شهدا و ایثارگر همکار و ورزشکار و برگزاری 2 مسابقه قرآن و اذان ویژه ورزشکاران را از مهمترین فعالیت های فرهنگی در این شهرستان نام برد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار