معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از عدم تمدید و لغو مجوز فعالیت کانونهای تبلیغاتی غیر فعال در این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۳ 16 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام ؛ یونس قیطانی افزود: هم اینک از مجموع 77 کانون تبلیغاتی در ایلام 58 کانون فعال و مابقی غیر فعال شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: کار بررسی این مراکز برای تمدید مجوز فعالیت در سال جاری در دستور کار قرار گرفته و مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی غیر فعال امسال لغو می‌شود.

وی همچنین از دریافت شش مورد درخواست مجوز راه‌اندازی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در استان خبر داد که بررسی این درخواست‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: به منظور ارتقای فعالیت این کانون های تبلیغاتی، کیفی سازی فرایند صدور مجوزها توسط این اداره کل انجام خواهد شد.

وی نظارت بر فعالیتهای کانونهای تبلیغاتی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعت چاپ استان و تقدیر از فعالان این عرصه، پرداخت تسهیلات برای گسترش کانونها در مناطق روستایی و کمک به کیفی سازی این مراکز را از برنامه های این اداره کل برای کانونهای تبلیغاتی استان در سال جاری برشمرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار