معاون سیاسی استاندار ایلام گفت:امروز با فشارهای اقتصادی و تحریم‌های دشمنان و شرایط کنونی کشور، هیچ‌چیزی مهم‌تر از وحدت حول محور گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام راحل نیست.
کد خبر: ۷۴۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 15 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در نشست هماهنگی برگزاری مراسمات سی‌امین سالگرد ارتحال امام (ره) و راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان، اظهار کرد: اگر تاریخ قرن بیستم را بررسی کنیم، می‌بینیم هیچ انقلابی به‌اندازه انقلاب اسلامی ایران تأثیرگذار نبوده است.

 وی، بابیان اینکه امام خمینی (ره) یک شخصیت بی‌بدیل سیاسی و درعین‌حال الهی بود، ابراز کرد: شاه پهلوی در سخنرانی‌هایش در سال 57 ایران را به‌عنوان یک جزیره باثبات معرفی می‌کرد اما امام راحل به‌عنوان یک شخصیت بزرگ و تأثیرگذار، توانست انقلاب اسلامی را هدایت و به پیروزی برساند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، بابیان اینکه امام راحل با یک ادبیات بسیار ساده صحبت می‌کرد اما همین ادبیات سیاسی ساده، در معادلات سیاسی جهان بسیار تأثیرگذار بود، افزود: تبیین شخصیت حضرت امام راحل به‌عنوان شخصیتی باعظمت و بزرگ باید به‌گونه‌ای در جامعه تبیین شود که شاهد حضور حداکثری مردم در مراسمات سی‌امین سالگرد ارتحال آن حضرت باشیم.

 نوذری، بابیان اینکه روز قدس یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ایران و جهان اسلام است، ابراز کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس هم‌زمان با سراسر کشور در 35 نقطه از استان ایلام برگزار می‌شود و همه فرمانداران 10 شهرستان استان نیز باید به‌گونه‌ای هماهنگی و برنامه‌ریزی کنند که راهپیمای روز قدس، باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی، بابیان اینکه امروز بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت و اتحاد نیاز داریم، گفت: امروز با فشارهای اقتصادی و تحریم‌های دشمنان و شرایط کنونی کشور، هیچ‌چیزی مهم‌تر از وحدت حول محور گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام راحل نیست.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گفت: ما برای عبور از این شرایط نیاز به وحدت داریم و گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین محور وحدت است که باید در جامعه بحث شود، از بحث‌های تفرقه‌افکنانه و سیاسی در سطح جامعه خودداری شود و برای حضور حداکثر و مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس تلاش کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار