مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با حضور در دفتر فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام با سرهنگ شاکرمی دیدار و در خصوص مسائل و مشکلاتی که محیط زیست استان را تهدید می کند بحث وگفتگو کردند.
کد خبر: ۷۴۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 15 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید اسدالله هاشمی در این دیدار گفت: اقدامات بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران بر هیچ کس پوشیده نیست و توسعه پایدار و رونق اقتصادی نیز مرهون تلاش شبانه روزی و زحمات این عزیزان بوده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی، تروریست شمردن سپاه از طرف آمریکا را محکوم نموده و آن را نشانه ضعف و شکست سردمداران استکبار جهانی در همه عرصه ها دانست.

هاشمی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای شاخص صورت گرفته در خصوص محیط زیست استان گفت:رویکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان، تلاش در راستای حل مشکلات محیط زیستی است وما همواره در تلاش هستیم که مسائل زیست محیطی در سراسر استان با کمک مسئولین بخش های مختلف را حل کنیم.

در ادامه این دیدارفرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام نیزضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اداره کل حفاظت محیط زیست، حفاظت از عرصه های طبیعی و محیط زیست را وظیفه عمومی قلمداد نمود و خواستار توجه هرچه بیشتر اقشار جامعه در نگهداری از این امانت و موهبت الهی شد.

سرهنگ شاکرمی گفت: از افتخارات سپاه پاسداران حضور در تمامی عرصه های مختلف اقتصادی،فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در کنار مردم و سایر ارگانهای دولتی است و در این زمینه آمادگی هرگونه تعامل و همکاری برای تحقق اهداف نظام به ویژه در حوزه حفاظت از محیط زیست هستیم.

وی تصریح کرد: سپاه استان آمادگی کامل دارد در زمان وقوع هرگونه بحران از جمله آتش سوزی در جنگل ها و عرصه های طبیعی به سرعت و تمام توان به کمک سایر ارگان های مربوطه بشتابد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار