رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام؛
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از عادی شدن بازار کاغذ و تامین آن به میزان مورد نیاز خبر داد و گفت: بیش از پنج هزار بسته کاغذ تامین و در بازار توزیع شده و اکنون مشکلی در این زمینه نداریم.
کد خبر: ۷۴۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 14 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ یارالله نصیری  اظهار داشت: بازار استان ایلام متاثر از بازار کشور در چند روز اخیر که با ایام امتحانات دانش آموزان مواجه بودیم که دچار مشکل کمبود کاغذبود که با پیگیری های انجام شده این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: وزارت صمت پیگیر موضوع مشکل کاغذ بوده و تلاش می شود که کمبود در این زمینه برای مردم ایجاد نشود.

رئیس سازمان صمت ایلام افزود: البته در ماه اخیر علاوه بر کمبود کاغذ A4 با مشکل کمبود شکر، روغن موتور و ام دی اف نیز مواجه بودیم که پیگیری ها تا حدودی مشکلات تامین این اقلام نیز برطرف شده است.

نصیری از تامین شکر مورد نیاز استان با توجه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: اکنون 790 تن شکر در حال توزیع در بازار است و حجم قابل توجهی نیز تامین شده که توسط مباشران به استان حمل و توزیع خواهد شد.

نصیری از ذخیره سازی یک هزار و 361 تن برنج و 173 تن روغن خوراکی خبر داد و گفت: مشکلی در زمینه تامین و عرضه این کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد.

وی از کاهش قیمت مرغ در استان خبر داد و گفت: قیمت مرغ در بازار سیر نزولی دارد و به هر کیلو گرم 106 هزار ریال رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام اظهار داشت: تلاش می شود با رصد وضعیت کالاهای استراتژیک و پر مصرف مردم مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

نصیری ادامه داد: سهم استان از کالاهای اساسی و دولتی بر اساس سرانه جمعیت تعیین می شود و افزایش بیش از میزان تعیین شده مستلزم پیگیری است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار