مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از بهره برداری مساجد جامع شهرستان های آبدانان، ایوان و دره شهر در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 12 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر کاظمی افزود: مسجد جامع شهر آبدانان در زمینی به مساحت 575 متر مربع با زیر بنای یک هزار و 750 متر در طبقات مختلف شامل زیر زمین، شبستان، جایگاه بانوان و ... احداث شده است. 

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 30 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عملیات ساختمانی، نما و تاسیسات این مسجد تکمیل و به پایان رسیده است که در اواسط ماه مبارک رمضان این پروژه به بهره برداری خواهد رسید. 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: عملیات احداث مسجد جامع شهرستان ایوان با زیربنای 2 هزار و 300 متر در 2 فاز اجرایی شده است.

کاظمی از پیشرفت 60 درصدی این پروژه خبر داد و یادآور شد: فاز اول این پروژه شامل زیر سازی، اسکلت و سقف به پایان رسیده و هم اکنون فاز دوم این طرح شامل گنبد و مناره ،کاشی کاری ،نازک کاری و تاسیسات در دست اجرا است. 

وی اعتبار هزینه شده برای مسجد جامع شهر ایوان را افزون بر 35 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: این طرح در تا پایان سال جاری تکمیل و به هبره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: مسجد جامع شهر دره شهر نیز با زیربنای 2 هزار و 220 متر در سه طبقه اجرایی شده که فاز اول آن شامل ستون‌های بتونی و سقف تکمیل و فاز دوم شامل دیوارچینی، گنبد، نازک کاری، محراب و ... در حال اجرا است.

کاظمی اعتبار لازم برای تکمیل فاز دوم این پروژه را 25 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار لازم پیش بینی می شود تا پایان سال جاری شاهد تکمیل این طرح باشیم./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بجای این همه هزینه اسرافی ...چند مدرسه و پارک میساختن ضرر نمیکردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار