مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام؛
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام تکمیل و بهره برداری واحدهای در حال احداث با پیشرفت فیزیکی 60 درصد یا بیشتر را از دیگر از اولویت های تخصیص دانست و گفت: این تسهیلات در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.
کد خبر: ۷۴۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 12 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛مرتضی دارایی  اظهار داشت: این مقدار هزینه از محل تبصره 18 لایحه بودجه 97 در سال جاری به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبار در قالب پرداخت تسهیلات و با همکاری و مشارکت بانک های عامل بین واحدهای صنعتی واجد شرایط توزیع می شود.

دارایی یادآور شد: در قالب این تسهیلات ظرفیت تولید واحدهایی که شرایط افزایش ظرفیت را دارند اضافه می شود و واحدهای نیازمند به تجهیز و نوسازی هم از لحاظ امکانات و تجهیزات بهسازی و به روز رسانی می شوند.

وی تکمیل و بهره برداری واحدهای در حال احداث با پیشرفت فیزیکی 60 درصد یا بیشتر را از دیگر از اولویت های تخصیص دانست و گفت: این تسهیلات در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

به گفته دارایی مالکان واحدهای تولیدی واجد شرایط به منظور دریافت تسهیلات با مراجعه به سایت بهین یاب یا سازمان صمت مراحل ثبت نام خود را طی کنند تا در فهرست دریافت تسهیلات قرار بگیرند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار