فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی ایلام از کشف ۷۳ کیلوگرم مواد مخدر در استان ایلام از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ 12 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ، سردار نورعلی یاری با بیان این که این مقدار مواد مخدر در دو عملیات مجزا صورت گرفت، اظهار داشت: در یک عملیات، مأموران پلیس شهرستان دهلران مستقر در ایست و بازرسیسِپِتون محموله بزرگ ۲۰ کیلوگرمی مواد مخدر را در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات با اشراف اطلاعاتی کامل پلیس و طی چند روز کار اطلاعاتی انجام و پس از تعقیب و گریز، یکی از قاچاقچیان عمده مواد مخدر دستگیر شد.

وی یادآور شد: در عملیاتی دیگر توسط انتظامی شهرستان دهلران که با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام گرفت، ۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این راستا نیز یک نفر دستگیر و یک خودروی پراید توقیف شد که جمعاٌ طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه محموله از استان‌های جنوبی کشور بارگیری شده بود گفت: هوشیاری مأموران پلیس شهرستان دهلران باعث شد این محموله به مقصد نرسد.

سردار نورعلی یاری در پایان گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا این لحظه، ۷۳ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است که جا دارد از تلاش شبانه‌روزی همکاران و همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی کنم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار