رئیس آتش نشانی پالایشگاه گاز ایلام ؛
رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاري دوره آموزشي مقدماتي ايمني و آتش نشاني و خاموش كننده ها براي پرسنل شاغل در پالايشگاه گاز ایلام خبر داد و گفت: آموزش دوره مقدماتی ایمنی و آتش نشانی تاکنون برای 300 نفر از همکاران شاغل در این شرکت برگزار شده است.
کد خبر: ۷۴۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 11 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی کمندی اظهار داشت : طبق مقررات ايمني و آتش نشاني وزارت نفت، مي بايست دوره آموزشي و بازآموزي آتش نشاني براي تمامي پرسنل شاغل در ارگان هاي زير مجموعه شركت نفت برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگي و برنامه ريزي هاي صورت گرفته توسط واحد آموزش، دوره های آموزشی انجام می شود، اظهار داشت: دوره مذكور تاكنون در سه نوبت با محوريت آشنايي با خطرات پيراموني، شرح وظايف پرسنل در زمان حوادث، آشنايي با اصطلاحات ايمني و آتش نشاني در قالب كلاس تئوري و آشنايي و كار با انواع خاموش كننده ها بصورت عملي براي پرسنل واحدها و ادارات شركت پالايش گاز ايلام برگزار گرديداست.

وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش سطح فرهنگ ایمنی و دیدگاه HSE،برگزاری این گونه آموزش ها برای محیط کار و محیط زندگی ضروری است،تصریح کرد: فراگیری آموزش ایمنی و آتش نشانی برای کلیه پرسنل شاغل الزامی است تا در صورت لزوم بتوانند پیشگیری و اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه تاکنون این دوره آموزشی برای 300 نفر از همكاران برگزار و براي ديگر پرسنل پس از اتمام ماه مبارك رمضان و قبل از شروع تعميرات اساسي ساليانه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دوره مربوطه در پرونده آموزشي پرسنلي هر يك از همكاران در صورت حضور در هر دوكلاس تئوري و عملي، ثبت می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار