فرمانده انظامی استان ایلام خبرداد:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: برای مقابله با گرانفروشی در حوزه گوشت و مرغ و جلوگیری از خروج احشام ایستگاه ها و گشت های بازرسی فعال تر شده و موفق شدیم از خروج سه هزار و 800 قطعه مرغ از استان جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۷۴۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 11 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار یاری در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان ایلام اظهار داشت: شاخص های امنیت در سطح استان نسبت به میانگین کشوری مناسب است اما سرقت یکی از جرائمی که مردم را در ایلام آزرده کرده که خوشبختانه تا حدودی کنترل شده است.

وی افزود: کمک های نیروی انتظامی در حوزه امنیت و حوزه اقتصادی و مبارزه با قاچاقچیان این حوزه نمایان می شود.

این مقام  انتظامی ایلام یادآور شد: استان ایلام با وجود نداشتن آزادراه و تردد سالانه بیش از چهار میلیون زائر از مرزهای مواصلاتی در حوزه کنترل تصادفات از نظر کنترل جزو استان های برتر قرار دارد بطوریکه طی یکسال از نظر کاهش تصادفات جز رتبه های برتر کشور و اردیبهشت ما جاری نیز شاهد کاهش چشمگیر تصادفات هستیم.

سردار یاری  در خصوص حوزه اقتصاد و نقش نیروی انتظامی نیز در این زمینه گفت: حوزه اقتصادی باید پویا و در حوزه قاچاق کالا بصورت جدی عمل کرد که تاکنون استان موفقیت نسبی داشته ایم و امسال نسبت به مشابه سال قبل مبارزه با این آسیب چندی برابر افزایش یافته است.

وی افزود: برای مقابله با گرانفروشی در حوزه گوشت و مرغ و جلوگیری از خروج احشام ایستگاه ها و گشت های بازرسی فعال تر شده و موفق شدیم از خروج سه هزار و 800 قطعه مرغ از استان جلوگیری کنیم.

سردار یاری  با بیان اینکه باید امنیت در فضای جامعه وجود داشته باشد تا کارگر بتواند نقش کلیدی خود را ایفا کند، گفت: بار تولید بر دوش کارگران بعنوان ستون توسعه مملکت است و باید دست در دست هم دهیم که این ستون با ایجاد آرامش و امنیت پایدار بماند.
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز در این آیین گفت: حضور اثرگذار کارگر در جامعه زمانی آشکار می شود که تولید حضور قدرتمندی داشته باشد.

شکراله شیرخانی افزود: باید در فرهنگ خود کار و کارگر را به رسمیت بشناسیم و نگاه ژرفی برای فرهنگ سازی این موضوع فراهم کنیم.

وی یادآور شد: یکی از وظایف وزارت کار ورود در مباحث اجتماعی و فراهم کردن بستری مناسب برای تولید است و در صورت رونق تولید اثرات مثبت اجتماعی نیز بدنبال آن آشکار می شود.

وی تاکید کرد: وقتی تولید در جامعه نهادینه شود، جایگاه کار و کارگر نیز ارتقاء می یابد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار