امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی بدانند پیوند میان ملت این کشور با نظام و رهبری ناگسستنی است.
کد خبر: ۷۴۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 11 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در جمع نمازگزاران روزه دار شهر ایلام در محل مصلی خطاب به دشمنان اعلام کرد: وحدت بین مردم و مسئولان این کشور روز به روز تقویت و از بین نخواهد رفت.

وی با اشاره به بیانیه اخیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص برجام افزود: بعد از گذشت 2 سال از این توافق ایران در انتظار پایبندی طرف مقابل به تعهداتش بودیم ولی اروپایی ها تاکنون وعده سر خرمن داده اند.

خطیب جمعه ایلام ادامه داد: معاهده برجام بین ایران و کشورهای 1+5 برقرار و سازمان مال نیز آنرا تضمین کرد و ایران برای این قرارداد و تحقق قول های طرف مقابل هزینه سنگینی پرداخته است.

کریمی تبار به سخن امام راحل (ره) مبنی بر اینکه باید به دشمن سوء ظن داشت و صحبت مقام معظم رهبری با این عنوان که آمریکا قابل اعتماد نیست، اشاره کرد و گفت؛ برجام اگرچه نتیجه مثبتی نداشت ولی تجربه خوبی بود که از این به بعد نباید اعتماد داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مقابل توطه های فرهنگی و نظامی آمریکا بر اساس فرموده قرآن باید صبر و تقوای الهی پیشه کرد و بی شک دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد.

خطیب جمعه ایلام با تقدیر از حرکت امیدوارکننده شورای عالی امنیت ملی در انتشار بیانیه اخیر گفت: مردم انتظار غنی سازی اورانیوم و راه اندازی آب سنگین اراک را داشته تا ضربه ای مقابل دشمنان باشد.

کریمی تبار در بخش دیگری از سخنانش به مقاومت ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: حرکت جوانان فلسطینی دشمن را به وحشت انداخته و رژیم اشغالگر قدس را وادار به اعلام آتش بس و دادن امتیاز کرده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه کشورهای عربی مقابل رژیم صهیونیستی تسلیم شده ولی ثمره مقاومت مردم فلسطین تحمیل شرایط خود به این رژیم است.

حجت الاسلام کریمی تبار همچنین با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان خواستار تشدید نظارت مسئولان مربوطه بر قیمت‌ها در بازار شد.

به گفته وی، اختلاف زیاد قیمت‌ها در بازار نارضایتی مردم را در این اوضاع اقتصادی داشته که متولیان تنظیم بازار باید در این زمینه اهتمام بیشتر داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی از جمله گندم گفت: کشاورزان در پرداخت زکات مال خود به عنوان حق الناس و حق نیازمندان و امری واجب الهی مشارکت لازم داشته باشند.

امام جمعه ایلام همچنین با تبریک هفته هلال احمر از خدمات امدادگران این جمعیت تقدیر کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار