فرماندار شهرستان بدره
فرماندار شهرستان بدره گفت: به‌منظور جلوگیری از ایجاد حریق و همچنین اقدام سریع و به‌موقع در صورت بروز آتش سوزی افرادی به‌عنوان دیده‌بان در نقاط حساس جنگلی مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 08 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ یونس آزادی فرماندار بدره در نشست ستاد بحران این شهرستان گفت: با توجه به پوشش گیاهی فراوان و وسعت بیش از 6000  هکتاری مراتع و جنگل‌های بدره، به‌منظور جلوگیری از ایجاد حریق و همچنین اقدام سریع و به‌موقع در صورت بروز آتش سوزی افرادی به‌عنوان دیده‌بان در نقاط حساس جنگلی مستقر می‌شوند.

وی افزود: ضمن نظارت و کنترل بر مراتع در صورت بروز آتش سوزی فوراً ستاد بحران شهرستان را برای خاموش کردن حریق و جلوگیری از وسعت آتش سوزی باخبر کنند.

فرماندار شهرستان بدره تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی برای عشایر و دامداران و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مردمی، شوراها و دهیاران از مراتع و جنگل‌ها به‌عنوان سرمایه‌ای ملی در برابر حوادث و آتش سوزی حفاظت کنیم.

وی در ادامه با تقدیر از مردم طبیعت دوست شهرستان بدره در حراست و حفاظت از جنگل‌ها و مراتع گفت: خوشبختانه در تابستان گذشته کمترین خسارات آتش سوزی درجنگل‌های استان ایلام درشهرستان بدره رخ داده است که این امر نشانه فرهنگ بالای مردم این شهرستان در استفاده از این نعمت خدادادی است./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار