شهردار ایلام:
شهردار ایلام با اشاره به اینکه سیستم حمل و نقل عمومی در ایلام نیازمند به‌روزرسانی است، گفت: حمل و نقل عمومی در ایلام فرسوده است.
کد خبر: ۷۴۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 08 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛  طالب صادقیان در نشست تعاملی با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان و کارشناسان حوزه ترافیک اظهار داشت: سیستم حمل و نقل عمومی در ایلام فرسوده و قدیمی بوده و دارای ایراد است که باید به روز شود.

شهردار ایلام با بیان اینکه بیشتر اوقات از تاکسی برای سفرهای درونشهری استفاده می‌کند، افزود: مدیریت زمان، نداشتن دغدغه تصادف، نداشتن دغدغه جا برای پارک در هسته مرکزی شهر و کمک به رونق دیگر مشاغل از مزیت‌های استفاده از تاکسی برای جابجای و سفرهای درونشهری است.

وی با اشاره به توسعه پیاده راه‌ها در دیگر خیابان‌های هسته مرکزی شهر ایلام، تصریح کرد: طرح اجرای پیاده راه کردن خیابان سمندری و بخشی از خیابان پاسداران نیز در حال مطالعه است.

صادقیان همچنین به اهمیت تعاملات و همکاری شهرداری و پلیس راهور اشاره و گفت: تعامل و همکاری دو سویه این دو دستگاه اجرایی می‌تواند به مدیریت بهتر ترافیک و روانسازی ترددها کمک قابل توجهی کند.

ضرورت هوشمندسازی معابر و تجهیز تقاطع‌ها به دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه این نشست گفت: آموزش، هوشمندسازی تقاطع‌ها و اجرای مقررات سه اصل مهم در راستای روانسازی ترافیک و پیشگیری از تصادفات رانندگی می‌باشد.

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی با اشاره به ضرورت هوشمندسازی معابر و تجهیز تقاطع‌ها به دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی گفت: امروزه به جهت افزایش تعداد خودورها و عدم تناسب نیروی انسانی باید برای مدیریت بهتر ترافیک به سمت استفاده تکنولوژی و فناوری‌های نوین حرکت کنیم.

وی در ادامه به تسریع در عملیات اجرای پروژه عظیم تقاطع غیر همسطح خیابان رسالت و آیت الله حیدری اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این طرح در آینده نه چندان دور شاهد ترافیکی روان در معابر اصلی شهر ایلام باشیم./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار