مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان چگونگی برگزاری امتحانات پایانی نوبت دوم در مناطق سیل‌زده را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۴۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 07 May 2019

محمد تقی زاده صبح امروز سه‌شنبه ۱۷اردیبهشت‌ماه ۹۸، اظهار کرد: به استناد رأی صادره در نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش‌وپرورش،  برای کمک به دانش آموزان سیل‌زده امتحانات پایانی نوبت دوم علاوه بر خرداد و شهریور در «تیر یا مردادماه»  نیز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه این کمیسیون دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم و سوم متوسطه نظری می‌توانند بنا به تمایل و آمادگی خود در هر یک از نوبت‌های خرداد، «تیر یا مرداد» و شهریور در امتحانات پایانی مذکور شرکت کنند و نمره این امتحان در ستون خردادماه کارنامه این دانش‌آموزان درج می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان تصریح کرد:  برای دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم و سوم متوسطه نظری این امکان فراهم شده است که بنا بر آمادگی نسبت به تعداد عناوین درسی امتحانی و تقسیــم آن‌ها در خرداد، «تیر یا مرداد» و شهریورماه  تصمیم‌گیری کنند،  ولی اگر از آن درس نمره قبولی گرفتند، دیگر آن ماده درسی امتحانی برایشان در نوبت‌های بعدی تکرار نخواهد شد.

 نواحی 4 گانه اهواز و شهرستان‌های باوی، کارون، حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، بستان، شوش، شاوور، شادگان و شوشتر از مناطقی هستند که ارزشیابی در آن‌ها بر اساس رأی نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار