نجفی افزود: متقاضیان با مراجعه به سامانه hoosh.mediu.ir می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند
کد خبر: ۷۴۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 07 May 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر کل آموزش وپرورش فارس گفت: آزمون ورود به مراکز استعداد‌های درخشان، از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.
نجفی افزود: متقاضیان با مراجعه به سامانه hoosh.mediu.ir می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند
وی گفت: طبق دستور العمل ارسالی، ساعت ۹ صبح سی ام خرداد امسال، آزمون ورود به مراکز استعداد‌های درخشان استان فارس همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
مدیر کل آموزش وپرورش فارس گفت: نجفی گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون از پنج روز قبل از تاریخ آزمون از طریق سامانه hoosh.mediu.ir در دسترس متقاضیان خواهد بود.
نجفی با بیان این که افراد متقاضی شرکت در این آزمون باید تابعیت ایرانی داشته باشند، افزود: دانش آموزانی که در این آزمون شرکت می‌کنند باید همه دروس خود را در سال تحصیلی ۹۶-۹۷، پایه پنجم و در سال تحصیلی ۹۷-۹۸، پایه ششم مقیاس خیلی خوب را کسب کرده باشد.
وی گفت: اگر دانش آموزی در این دو سال تحصیلی در مجموع تنها یک درس را با مقیاس خوب کسب کرده باشد و بقیه را با مقیاس خیلی خوب، منعی برای ثبت نام آن وجود ندارد.
مدیر کل آموزش وپرورش فارس با بیان این که پارسال نزدیک هشت هزار دانش آموز استان فارسی متقاضی وررود به مراکز آموزشی استعداد‌های درخشان بودند، افزود: امسال در پنج مدرسه استعداد‌های درخشان فارس، جمعا چهارصد نفر در پایه هفتم پذیرفته خواهند شد که دو مدرسه آن در شهر شیراز، دو مدرسه دیگر در شهرستان‌های مرودشت و لارستان و یک مدرسه ویژه دانش آموزان عشایری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار